Connect with us

Hirdetés

technokrata

Az Acer megszerezte az első pozíciót az EMEA piacon

Smart home

Az Acer megszerezte az első pozíciót az EMEA piacon

Az Acer folytatja hosszan tartó sikersorozatát és vezetését a PC iparban, a 2008 harmadik negyedévében elért történelmi eredményekkel. Az IDC elemző cég által kiadott nemzetközi piaci adatok szerint, az Acer első helyet ért el az EMEA PC piacon (asztali PC és mobil PC) legelőször jutva fel a dobogó legfelső fokára.

Az Acer, magáénak tudva az EMEA régión belüli összes szállítás 21.3%-át,  több mint 2,6%-kal előzte meg a második helyen végző forgalmazót. Az IDC adatai szerint, az EMEA teljes PC forgalma több mint 27.8 millió darab volt 2008 3. negyedévében, 27%-os növekedéssel az előző évhez képest. Az IDC előzetes eredményei azt mutatják, hogy az Acer rendkívüli teljesítménnyel, az előző évhez képest 90,2%-os növekedést produkált az EMEA piacon.

Az EMEA PC piac teljesítményére komoly hatással volt a notebook megoldások iránti erős kereslet; továbbá az új Mini Notebook vonal (netbook) bemutatkozása jelentős átrendeződést okozott az első 5 forgalmazói pozícióban. Az Acer mobil termékekre és magára a mobilitásra fektetett hangsúlya tette lehetővé a vállalat számára, hogy azonnal képes volt reagálni a Mini Notebook szegmensben az Aspire One bevezetésével, ami egy erőteljes növekedéshez vezetett az EMEA piacon. Igazi kihívás lesz azok számára, akik – a népszerű netbooknak köszönhetően – az Acer piaci növekedését akarják elérni vagy túlszárnyalni. Végül az IDC megerősíti, hogy az Acer folytatni fogja a piaci részesedés növelését a desktop szegmensben.

“Globálisan tekintve, a PC piac növekedését a fogyasztók mobil termékek iránti kereslete határozza meg, és az Acer mindig is a mobilitásra koncentrált.”- jegyezte meg Gianfranco Lanci, az Acer Inc. elnök-ügyvezető igazgatója. “Az eredmények, amelyeket elértünk, az Acer csoport márkáinak EMEÁ-n belüli széles kínálatának tudható be: Acer, Packard Bell és eMachines, valamint megerősítenek minket abban, hogy nemcsak a kutatás-fejlesztésbe és a marketingbe történt befektetéseink biztosítottak számunkra biztos talajt a növekedéshez, hanem az a tény, hogy a Multi-Brand (Több-márkás) stratégia jó taktikának bizonyult mind üzleti, mind piaci pozícionálás szempontjából, és az elért eredmények mindezt csak alátámasztják. A különböző vállalatok mind hozzáadják a maguk egyedi tapasztalataikat és képességeiket, így ajánlva a termékek széles skáláját, ami lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy megtalálják azt a megoldást maguknak, amely igazodik az egyedülállóan saját szükségleteikhez, és biztosítja, hogy készek leszünk bármilyen felmerülő nehézséggel szembenézni. Az Acer exponenciális növekedése a márkaismertség elterjedésének, az értékesítési csatornákra épülő üzleti modell konzisztenciájának és a termékeinkben jelen levő friss technológiájának együttes eredménye”.

“Az elmúlt év döntő volt számunkra. Sikerült megvalósítanunk egy jelentős belső átrendeződést, ami a vállalat egészének új erőt adott” – magyarázza Walter Deppeler, az Acer csoport Alelnöke. “Az eredmények, amelyeket Európában, Afrikában és a Közel-Keleten értünk el, önmagukért beszélnek: 10 különböző országban vagyunk piacvezető pozícióban (a teljes PC piacot tekintve az IDC 2008 3. n.évi előzetes adatai alapján) és a Notebook szegmensben 16 országban vagyunk a legjobb forgalmazók között. Az is örömünkre szolgál, hogy kiváló piaci részesedést értünk el Olaszországban, a Cseh Köztársaságban, Spanyolországban, Hollandiában, Oroszországban, Dániában, Franciaországban, Németországban és a Régió számos más országában.”



Szólj hozzá!

További Smart home

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés