Connect with us

Hirdetés

technokrata

Filmkölcsönzés Facebookon – születőben a jövő „mozija”?

Kütyük

Filmkölcsönzés Facebookon – születőben a jövő „mozija”?

Úgy tűnik, bejött az ötlet a közösségi hálózatnak.

Három hete írtunk a Facebook legújabb – egyelőre sajnos csak az USA-ban elérhető – fejlesztéséről: a közösségi hálózat üzemeltetője és a Warner Bros. megállapodásának köszönhetően lehetővé vált az online „filmkölcsönzés” Mark Zuckerberg site-ján. Elsőként a Dark Knight vált megtekinthetővé 3 dollárnak megfelelő összegért: a 30 Facebook kreditért kölcsönözhető alkotás a tranzakciót követően 48 órán keresztül tekinthető meg Facebook accounton keresztül. Nem csak folyamatos lejátszásra van lehetőség; a filmrajongó igény szerint meg is állíthatja a denevérruhába öltözött hőst, amíg fogad egy telefonhívást vagy kimegy a konyhába egy sörért – a monitorhoz való visszatérést követően pedig onnan folytathatja, ahol abbahagyta.

Mint arról beszámoltunk, a filmstúdió és a Facebook számára is kísérleti projektről van szó, melynek sikerétől függően kiterjeszthetik a kezdeményezést további mozgóképes alkotásokra. Nos, úgy tűnik, hogy bejött az ötlet, hiszen a közösségi hálózaton további filmek váltak legálisan megtekinthetővé. Többek között az Eredet, a Maci Laci 2010 és az Ilyen az élet, melyek árai azonban magasabbak: ezeket 40 FB kreditért lehet megtekinteni. Ugyanakkor például két Harry Potter film (Harry Potter és a bölcsek köve, Harry Potter és a titkok kamrája) 30 kredites áron vált „közkinccsé”. Ez azt jelzi, hogy a platformon is megjelenik a más médiaterjesztési felületekről ismert „az újdonságért fizess többet” rendszer.

Facebook Inception.jpg

A Warner közreműködésével a Facebook újabb lehetőséget talált saját virtuális fizetőeszközének felhasználására. A valódi pénzért vásárolható FB krediteket eddig is virtuális javakra, például játékokban virtuális eszközökre, tulajdonokra lehetett beváltani, ám a filmkölcsönzéssel jelentős lökést kaphat a kreditek népszerűsége. Mindamellett a közösségi hálózat mára már 600 milliósra duzzadt tábora a szolgáltatás sikerével elsöpörhet olyan, az amerikai piacon régóta hagyománnyal rendelkező és népszerű vállalkozásokat is, mint a Hulu vagy a Netflix.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés