Connect with us

Hirdetés

technokrata

Garázs

Újratöltve

A megjelenésében terepjárós, emelt hasmagasságú, de hagyományos hajtásláncú Golf-variáns 17 colos alufelnijei a Budapest nevet kapták.

A CrossGolf 11 centiméteres hasmagassága a többi Golfénál 2 cm-rel nagyobb, a karosszéria egyébként a Golf Plusszé, csomagtere a hátsó ülések tologatásával 395-540 liter között variálható, a második sor lehajtásával 1450 literes. A fényezetlen műanyagos lökhárítókkal, valamint a hasonló küszöb és kerékjárat-ív burkolatokkal a megjelenés már-már szabadidő-autós, ám a hajtás csakis az első kerekeké. Gondolhatnánk, hogy a rossz hazai utakra kiváló lehet a CrossGolf, azonban 17 colos grafitos színezésű alufelnijeit hiába nevezték el fővárosunkról, azok aligha a hazai kátyúkhoz készültek.

A fekete betétes fényszórók és a vonalak ügyesen rímelnek a 2008-ban érkezett hatos Golféra, a hátsó lámpák LED-esek. A CrossGolf csakis turbós, Euro5-normás motorokkal kapható. A belépő az 1,2 literes, 105 lóerős benzines TSI. Választható a nagyobb 1,4-es, 122 lóerős TSI is, ugyanez a motor kettős, a turbó mellett kompresszoros feltöltéssel, 160 lóerővel is elérhető. Noha a csúcsmodell a korábbinál izmosabb, fogyasztása csökkent. A dízelek mind közös nyomócsövesek, a belépő 1,6 TDI 105, a nagyobb 2,0 literes 140 lóerős. A Volkswagen jól ismert, kétkuplungos DSG robotváltója csak az alap benzineshez nem kérhető, az 1,4-es benzinesekhez és az 1,6-os dízelhez 7, a nagyobbik gázolajoshoz 6 fokozattal társítható.

A nyáron már a hazai kereskedésekbe is befutó Golf Plus alapfelszerelése sok más mellett félautomata klímaberendezést, magasságszabályzós vezetőülést, szervokormányt, négy irányban állítható kormányt, fedélzeti számítógépet, távirányítós központi zárat egyaránt kínál.



Szólj hozzá!

További Garázs

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés