Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Telenor a határidő után még 60 napig visszaadja a hívószámot és a megmaradt egyenleget is!

FrissInfo

A Telenor a határidő után még 60 napig visszaadja a hívószámot és a megmaradt egyenleget is!

A feltöltőkártyás adategyeztetés június 30-i határideje előtti napokban rekordmennyiségű ügyfél keresi fel a Telenor honlapját és üzleteit, de biztosan állítható, hogy a fennmaradó idő már nem lesz elég mindenki számára, hogy elvégezze a törvényben előírt adminisztrációt.

A Telenor július 1-jén köteles a vonatkozó törvénynek megfelelően lekapcsolni azokat a feltöltő SIM kártyákat, amelyeknél nem történt meg az adategyeztetés. Mivel nem szeretnénk elveszíteni az adategyeztetésről lemaradt az ügyfeleket, élve a törvény adta lehetőséggel, biztosítani fogjuk, hogy a lekapcsolást követően 60 napig visszakaphassák korábbi hívószámukat és egyenlegüket.

 

„Feltöltőkártyás ügyfeleink nagyon fontosak a számunkra, ezért mindent elkövettünk, hogy minél több csatornán, a lehető legtöbb ügyfél adategyeztetését időre elvégezzük. Egyértelmű azonban, hogy több tízezren nem fogják tudni elvégezni az ügyintézést. Természetesen meg kell felelnünk a törvényi előírásoknak, de ez nem jelenti azt, hogy beletörődünk abba, hogy ügyfeleink elveszítsék hívószámunkat és egyenlegüket. Ezért a kötelező lekapcsolás után 60 napig lehetőséget biztosítunk az ügyfeleknek, hogy az üzleteinkben, új szerződéskötéssel visszakaphassák eredeti hívószámukat és egyenlegüket.”

mondta el Banovic Aleksandra, a Telenor lakossági szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese.

A nem egyeztetett SIM kártyákat kötelesek vagyunk lekapcsolni július 1-jén, ekkor az érintett ügyfeleknek nem lesz lehetősége bejövő, kimenő hívásra, SMS és adathasználatra (csak a 112-es segélyhívószám hívható). Ha azonban szeptember 1-ig felkeresik bármelyik Telenor üzletünket és új szerződést kötnek, a korábbi telefonszámukat és egyenlegüket is visszakapják. Ez elsősorban azoknak az ügyfeleknek lehet hasznos megoldás, akik idősek, betegek, és nem tudták megoldani, hogy a június 30-i határidőig eljussanak egy Telenor üzletbe, illetve nem használják készség-szinten az online felületeket. Bízunk benne, hogy az elkövetkező két hónapban lesz alkalmuk felkeresni üzleteinket, ahol munkatársaink  örömmel segítenek a telefonszámuk és egyenlegük visszaállításában.

A Telenornál az érintett ügyfelek egészen a jövő év elejéig – a 2017. szeptember 1. és 2018. február 28. közötti időszakban – is visszakaphatják korábbi hívószámukat új szerződéskötés esetén, ekkor azonban a korábbi egyenlegük már nem állítható vissza.

Június 30-ig még van egy kis idő az adategyeztetésre, ezért azt javasoljuk ügyfeleinknek, hogy akinek van rá lehetősége, használja a honlapunkon biztosított felületet. Mindenkinek ajándék 500 MB adatot és hálózaton belül lebeszélhető 20 percet adunk, aki a weboldalunkon keresztül végzi el az adategyeztetést. Továbbra is lehet egyeztetni az adatokat üzleteinkben, valamint 380 postahivatalban.

További FrissInfo

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés