Újrázott a JabJab az ÉlményPláza marketing tenderén
10 év után sem váltott ügynökséget az ország egyik vezető élményajándék-szolgáltatója
10 év után írt ki újra tendert az ÉlményPláza, Magyarország egyik vezető élményajándék-szolgáltatója a teljes portfóliójára vonatkozó, átfogó performance marketing feladatokra.
A megbízást a jelenlegi partner, a JabJab Online Marketing Kft. nyerte el, akik 10 éve dolgoznak együtt a céggel.
“A tenderen lehetőségünk volt áttekinteni az ügynökségi kínálatot, az ügynökségek megközelítéseit, stratégiáit a feladathoz. Nagyon széles skálán mozogtak árazásban és szolgáltatási portfólióban is a benyújtott anyagok. A folyamat végén arra a döntésre jutottunk, hogy árban és kapott szolgáltatásban is kiemelkedő a jelenlegi ügynökségünk, a JabJab, így továbbra is velük folytatjuk a munkát”
– mondta el a megbízás kapcsán Kiss Dániel az Élménypláza Kft ügyvezetője.
“Amikor egy cég ilyen hosszú ideig dolgozik együtt egy ügynökséggel, várható hogy tendert ír ki, hiszen kíváncsi rá, hogy a változó hazai ügynökségi világban valóban a legjobbat kapja-e a minőséghez tartozó legjobb áron. Mi végig hittünk benne, hogy igen! A tenderre is ennek szellemében készültünk fel és a döntés is megerősített minket abban, hogy jó irányba haladunk a közös úton”
– fűzte hozzá Bobály Mihály a JabJab ügyvezetője.
További friss híreket talál a Technokrata főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!


