Connect with us
Hirdetés

technokrata

Újrázott a JabJab az ÉlményPláza marketing tenderén

Digitalizáció

Újrázott a JabJab az ÉlményPláza marketing tenderén

Újrázott a JabJab az ÉlményPláza marketing tenderén

10 év után sem váltott ügynökséget az ország egyik vezető élményajándék-szolgáltatója

10 év után írt ki újra tendert az ÉlményPláza, Magyarország egyik vezető élményajándék-szolgáltatója a teljes portfóliójára vonatkozó, átfogó performance marketing feladatokra.

A megbízást a jelenlegi partner, a JabJab Online Marketing Kft. nyerte el, akik 10 éve dolgoznak együtt a céggel.

“A tenderen lehetőségünk volt áttekinteni az ügynökségi kínálatot, az ügynökségek megközelítéseit, stratégiáit a feladathoz. Nagyon széles skálán mozogtak árazásban és szolgáltatási portfólióban is a benyújtott anyagok. A folyamat végén arra a döntésre jutottunk, hogy árban és kapott szolgáltatásban is kiemelkedő a jelenlegi ügynökségünk, a JabJab, így továbbra is velük folytatjuk a munkát”

– mondta el a megbízás kapcsán Kiss Dániel az Élménypláza Kft ügyvezetője.

“Amikor egy cég ilyen hosszú ideig dolgozik együtt egy ügynökséggel, várható hogy tendert ír ki, hiszen kíváncsi rá, hogy a változó hazai ügynökségi világban valóban a legjobbat kapja-e a minőséghez tartozó legjobb áron. Mi végig hittünk benne, hogy igen! A tenderre is ennek szellemében készültünk fel és a döntés is megerősített minket abban, hogy jó irányba haladunk a közös úton”

– fűzte hozzá Bobály Mihály a JabJab ügyvezetője.


További friss híreket talál a Technokrata főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább
Booking.com

További Digitalizáció

Booking.com
 

Népszerű

Technokrata a Facebookon

Booking.com
 

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Dotkom

Közösségi döntés az utakról

2025. április 30. szerda

Dotkom

Jön a nyuszi, megy a magyar

2025. április 18. péntek

Dotkom

Íme a magyar “jajj, ne!” statisztika

2025. április 15. kedd

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés