Connect with us

technokrata

Már otthonunk kényelméből is intézhetjük elromlott Huawei telefonjaink javíttatását

Huawei szervíz

Kütyük

Már otthonunk kényelméből is intézhetjük elromlott Huawei telefonjaink javíttatását

Már otthonunk kényelméből is intézhetjük elromlott Huawei telefonjaink javíttatását

Okostelefonunk meghibásodása kifejezetten nagy nehézségeket tud okozni manapság a tulajdonosok számára. Ennek az oka leginkább abban keresendő, hogy ezek a készülékek mindennapi, sőt alapvető használati tárgyakká váltak, hiszen a kapcsolattartás mellett a segítségükkel fizetünk, vásárolunk, böngészünk és így tovább.

Egy tönkrement telefon javíttatása pedig a legtöbbször sok kellemetlenséget, papírmunkát, várakozást, utazgatást von maga után, ami a rohanó világban igencsak kényelmetlen lehet. Még akkor is igaz ez az állítás, ha a fővárosban lakunk, ahol elérhető közelségben vannak a szervizek.

Mi a teendő azonban olyankor, ha vidéken élünk, esetleg nincs időnk elvinni szervizbe a telefonunkat? Amennyiben Huawei – vagy korábbi Honor – készülék van a birtokunkban, a Huawei Szerviz által megálmodott szervizfutár szolgáltatás elképesztően nagy terhet vehet le a vállunkról ilyen esetekben, hiszen gyakorlatilag otthonunk kényelméből tudjuk intézni a problémás készülékek javíttatását.

Mi az a szervizfutár?

Ha még nem hallottunk volna korábban ilyen lehetőségről, a szervizfutár szolgáltatás lényege, hogy a meghibásodott Huawei vagy Honor okostelefonok tulajdonosai lehetőséget kapnak úgy elintézni készülékük teljeskörű szervizelését, hogy közben ki sem lépnek otthonról.

Ez a vidéki felhasználók számára különösen előnyös lehet, azonban természetesen a Budapesten vagy a főváros közelében élők is kihasználhatják a kényelmi szolgáltatást, aminek van még egy további nagy előnye is a komfortosság mellett.

Történetesen ez nem más, mint a biztonság, hiszen a jelek szerint ősztől ismét együtt kell élnünk a járvánnyal, az ebből fakadó lezárásokkal és korlátozásokkal. Mivel ilyenkor nehéz, illetve nem is ajánlott kimozdulni otthonról, a szervizfutár szolgáltatás alaposan megkönnyítheti az életünket.

Különösen annak fényében, hogy magánszemélyként is igényelhetjük, a Huawei Szerviz közbenjárásával mindössze futárt kell rendelnünk a meghibásodott telefonunkért, majd néhány napon belül ugyanilyen formában, házhoz szállítva kapjuk vissza a már megjavított készüléket.

Közben természetesen nem hiányzik majd a folyamatból az állandó egyeztetés és a nyomon követhetőség, ami mellett gyors határidők, gyári minőségű alkatrészek, illetve természetesen garanciális munkavégzés vár ránk. Lássuk azonban egy kicsit alaposabban a szolgáltatást!

Huawei szervízfutár

Így működik a szervizfutár

Mint minden kényelmi szolgáltatásnak, így természetesen a szervizfutár megrendelésének is megvan a maga folyamata, mely közel sem nevezhető bonyolultnak, sokkal inkább egy átlátható rendszerről beszélünk, mely a következő lépésekre épül.

Űrlap kitöltése

Hogy igényelni tudjuk a szervizfutár szolgáltatást, el kell látogatnunk a Huawei Szerviz honlapjára, ahol a kapcsolódó menüpont alatt megtalálható űrlap kitöltésével kezdődik minden. Ha szükséges, kérjünk segítséget hozzá, de gondosan ügyeljünk arra, hogy minden adatot, de különösen a nevünket, a szállítási címünket és az elérhetőségünket pontosan megadjuk.

Ezen felül kiválaszthatjuk, hogy melyik nap érkezzen a futár a meghibásodott termékért, ezáltal könnyedén úgy igazíthatjuk a felvételt, hogy otthon tartózkodjunk a kérdéses időpontban.

Természetesen az űrlapon meg kell majd adnunk, hogy milyen eszközt szeretnénk javíttatni, de a hibajelenséget is fontos lehet leírni néhány mondatban, esetleg képekkel és videókkal illusztrálva. Ezen a téren minél alaposabbak vagyunk, annál gyorsabban és annál nagyobb valószínűséggel tudják orvosolni a hibát a szerviz képzett és gyakorlott munkatársai.

Bár a Huawei Szerviz óriási raktérkészlettel rendelkezik, így még a régebbi modellekhez is rendelkeznek szükséges alkatrészekkel, azonban előfordulhatnak olyan hibajelenségek, melyekért nem is kell elküldeni a szervizbe a telefont, egy-egy beállítással otthonról orvosolható lesz a probléma. Ezzel rengeteg pénzt és időt spórolhatunk meg magunknak!

A hibás termék csomagolása és átadása

Az űrlap helyes kitöltését követően a legfontosabb dolgunk az legyen, hogy becsomagoljuk a meghibásodott telefont. Ha van rá lehetőségünk, előtte mentsük róla az adatainkat, formázzuk a belső tárhelyet!

Igyekezzünk a termék eredeti dobozát és csomagolását választani, hiszen ebben lesz a telefon a legnagyobb biztonságban, de mindez természetesen csak rajtunk múlik. Arra ügyeljünk, hogy szállítás közben ne tudjon sérülni a készülék, azaz olyan alapossággal csomagoljuk be, ahogyan mi magunk is szeretnénk majd visszakapni.

Ha nincs eredeti doboz a birtokunkban, mindig használjunk keményebb kartont, és ügyeljünk arra, hogy a belső felületet újságpapírokkal vagy fóliákkal megfelelően kitömködjük azért, hogy a készülék ne tudjon benne mozogni és ütődni.

A tartozékok becsomagolására nincs szükség, kivéve olyan esetekben, ha például a töltőfej vagy a kábel lehet a probléma forrása, bár ilyen esetekben elegendő csak új töltőt vásárolni a készülékhez.

Javítás és visszaküldés

Miután a jól becsomagolt telefont a futár átvette és eljuttatta a Huawei Szervizbe – ez általában már másnap, de legkésőbb két munkanapon belül várható –, a munkatársak azonnal megkezdik a probléma feltárását, a bevizsgálást, hogy megállapítsák: mi a konkrét hiba, milyen alkatrészekkel orvosolható és mennyi lesz a javítás költsége.

Amennyiben a feltárás megtörtént, a szervizesek felveszik velünk a kapcsolatot, mindenről tájékoztatnak minket, és ha az árajánlatot elfogadjuk, akkor a kijelölt időpontra elkészülhet a telefon javítása.

Ez sok esetben már a bevizsgálás napján, legkésőbb másnap megtörténik, így valóban néhány napon belül visszakaphatjuk a problémás készülékünket. Amint a telefont a szerviz megjavította, alapos csomagolás után futárszolgálattal juttatja vissza hozzánk, mely a legtöbbször már másnap megérkezik, de legkésőbb két munkanapon belül biztosan.

Fontos, hogy a szervizfutár szolgáltatást, a javítás költségeit, illetve az alkatrészeket soha nem kell előre kifizetni, a végösszeget a helyreállított készüléket kiszállító futár szedi be.

További Kütyük

Hirdetés

Népszerű

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu