Connect with us

Hirdetés

technokrata

Megújult a Sony Ericsson

Kütyük

Megújult a Sony Ericsson

Alapításának ötödik évfordulójának ünneplésével egyidőben a Sony Ericsson bemutatta globális mobiltelefon márkájának új arcát.

Az arculat egy egyszerű alapgondolaton és színes kivitelezésen alapul, a vállalat híres zöld logóját pedig mostantól egy üzenet kíséri, mely az egyénekre és a Sony Ericsson termékei, tartozékai és alkalmazásai révén általuk megvalósítható dolgokra vonatkozó gondolataikra koncentrál. A Wolff Olins nemzetközi márkaügynökség által tervezett új arculat ettől a hónaptól kezdve váltja fel a régit.

A márkaarculat új színeket tartalmaz, melyeket szándékosan választott a gyártó, hogy kitűnjön a technológiai márkák által manapság leginkább alkalmazott fehér, szürke és kék árnyalatok közül. Az új színek mellett egy erőteljes központi koncepció is megjelenik, mely két fő összetevőből áll – egy szöveges üzenetből és a Sony Ericsson logója által kiváltott érzés kifejezéséből.

A szabályok egyszerűek: az üzenet mindig az ˝Én˝ (˝I˝) szóval kezdődik, melyet a logó követ, és végül az emberek által szeretett, kedvelt, vagy érdekesnek tartott dolgokra vonatkozó üzenet zárja. Ez a keret számtalan módon, bármely nyelven alkalmazható, ezáltal vizuálisan és közvetlenül kapcsolódást kialakítva a közönséggel.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés