Connect with us

Hirdetés

technokrata

Hamburger mellé jár az ingyen zene

Kütyük

Hamburger mellé jár az ingyen zene

A McDonald´s pálfordulása: mégsem az Apple-lel hozza tető alá reklámkampányát.

Még tavaly írtunk arról, hogy a New York Post szerint a két cég között egy megállapodás van kialakulóban. Akkor úgy tűnt, hogy a Pepsi mellett a McDonald´s étteremlánc vásárlóit is hamarosan ügyfelei között tudhatja Steve Jobs cége; a Pepsi-t sikerült is ˝megszerezniük˝. A gyorsétkeztetéssel foglalkozó hálózat USA-beli része a napokban mégis inkább döntött, hogy a Sony-t kérik fel erre a feladatra, állítja a Los Angeles Times.

Az amerikai újság híradása szerint a McDonald´s közel 30 millió dolláros összegben köt le dalvásárlási lehetőséget a Sony Connect nevű szolgáltatásban. Ezeket a dalokat aztán a gyorséttermek ingyen kínálják fel vendégeiknek, akik bizonyos menüket vásárolnak – ahogyan például a gyermekmenühöz műanyag játék jár. A McDonald´s és a Sony képviselői sem kívánta kommentálni a Los Angeles Times értesüléseit.

Maga a Sony Connect egyébként még nem indult el, de a Sony januárban bejelentette, hogy tavasszal már elérhető lesz a szolgáltatás. Itt olyan előadók zenéi között lehet majd választani, amint például Beyonce, Bruce Springsteen, Bob Dylan, Michael Jackson, Gloria Estefan, Offspring stb. A távol-keleti médiaóriás hozzávetőleg 500 ezer dalt tesz elérhetővé, egy zeneszámot 99 centes áron. Ennek révén azt szeretné elérni, hogy az Apple iPodja miatt elveszett piaci dominanciája helyreálljon a hordozható digitális zenelejátszók területén.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés