Szakértők szerint ez elsősorban annak köszönhető, hogy Indiában és az egyéb fejlődő országokban az idei év első hónapjaiban minden korábbinál nagyobb kereslet mutatkozott a Dél-Koreában gyártott mobiltelefonok iránt. Az elemzők ezzel együtt arra figyelmeztetnek, hogy a dél-koreai gyártók árrése az említett időszakban két-három százalékponttal csökkent, ami elsősorban az eladott készülékek átlagár csökkenésének tudható be.
A Samsung Electronics az idei év első negyedévében nem kevesebb mint 13 millió darab mobiltelefont szállított le, ami 2002 első negyedévéhez képest mintegy 90 százalékos növekedést jelent. Érdekesség, hogy míg a hazai (dél-koreai) piacon 800 ezer darabbal kevesebb Samsung mobilt adtak el az említett időszakban, addig a cég több mint 5 millióval több mobiltelefont exportált külföldre. A Samsung mobiltelefonok óriási népszerűségnek örvendenek többek közt Indiában, valamint számos más európai, illetve amerikai országban. A dél-koreai gyártó azt tervezi, hogy az idei év folyamán legalább 52 millió készüléket hoz forgalomba, és ezzel 12 százalék körüli piaci részesedésre tesz szert.
Dél-Korea második legnagyobb mobiltelefon gyártó cége, az LG Electronics az idei év első három hónapjában közel 80 százalékkal több mobilt adott el, mint a tavalyi év hasonló időszakában, a helyi piacon ugyancsak meghatározó szerepet játszó Pantech Group pedig több mint 85 százalékkal növelte eladásait.