Connect with us

Hirdetés

technokrata

Megújult az ország első használatalapú „okos cascója”

Garázs

Megújult az ország első használatalapú „okos cascója”

Megújult az ország első használatalapú „okos cascója”

Akár 40%-ot spórolhat az, aki ritkábban használja autóját

2023 január 4-től már elérhető a Cristo új terméke, ami Cristo Casco néven debütál

Megújítja digitálisan köthető casco termékét a használatalapú autós szolgáltatásairól ismert Cristo alkalmazás, Cristo Casco néven; a cég hazánkban egyedülálló módon digitális vezérügynökként értékesíti termékét januártól. A felhasználók igényeire szabott új biztosítás teljeskörű menedzsmentjét a Cristo látja el, a biztosítási kockázatot az UNIQA csoport lichtensteini leányvállalata, az UNIQA Versicherung AG viseli.

A Cristo autós alkalmazás 2019 decembere óta van jelen a magyar piacon. Eleinte elsősorban a használatalapú casco termékét kínálta a felhasználóinak, kiegészítve a vezetésről szóló statisztikákkal és információkkal, szolgáltatási palettája ugyanakkor azóta is folyamatosan innovatív funkciókkal, így autós élethelyzetekre választ adó megoldásokkal bővül. Három év munkája érik be 2023 januárjában, amikor a cég elsőként a hazai piacon digitális biztosítási vezérügynök szerepben lép tovább, a használatalapon árazott „okos casco” biztosítást értékesítve, az UNIQA Versicherung AG nemzetközi biztosítóval partnerségben.

„A Cristónál indulásunk óta alapelvként tekintünk a használatalapú árazás lehetőségének megteremtésére.”

mutat rá Szota Szabolcs, a Cristo alkalmazást fejlesztő és üzemeltető Smartsurance Technologies ügyvezetője, egyben a vállalat tavaly év végi felmérésére is utalva, amelyből kiderült, a megkérdezettek 35%-a tényleges használat alapján fizetne szolgáltatásokért.

„A Cristo Casco abban különbözik elődjétől, hogy a fizetendő biztosítási összeg a ténylegesen megtett kilométerektől – nem pedig a megtett út idejétől – függ. Emellett most már a teljes ügyfélkapcsolatért, a digitális szerződéskötéstől, a kockázatvállaláson át, a szerződéskezelésig és a kárrendezésig mi felelünk digitális vezérügynökként, miközben a biztosítási kockázatot a nemzetközi biztosító partnerünk viseli.”

– foglalta össze az új szolgáltatás jellemzőit az ügyvezető.

A vállalat számításai szerint, akik évente általában 7-10 ezer kilométert vezetnek, átlagban 30-40%-ot is megtakaríthatnak ezzel a konstrukcióval, a piacon elérhető átlagos casco biztosításokhoz képest. Természetesen minden konkrét számítás függ az adott autó típusától, de az átlagos használat függvényében mindezt előre kikalkulálhatják a felhasználók az alkalmazás online felületén is.

„Ezzel is igyekszünk arra ösztönözni az autós közösséget, hogy az élet minden területén, így a vezetés kapcsán is tudatosabbak legyenek – ne költsenek autójukra feleslegesen, és csak akkor használják azt, amikor ténylegesen szükségük van rá”

– tette hozzá az ügyvezető.

A startup mindeközben tulajdonostársakat is toboroz, a Tőkeportálon zajló közösségi finanszírozási kampányuk keretében még 2023 február 4-ig várják a lakossági befektetőket, akik akár 50 000 Ft-tal is tulajdonrészt vásárolhatnak a növekvő startupban!

Részletek: https://app.tokeportal.com/projects/cristo


További friss híreket talál a Technokrata főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

További Garázs

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
hisense
apple
casio

SmartWatch

Visszatért a ’70-es évek úttörő karórája

2024. február 22. csütörtök
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés