Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Vodafone nem panaszkodik

Kütyük

A Vodafone nem panaszkodik

A Vodafone Magyarország a nehéz gazdasági környezet ellenére is jó eredménnyel zárta pénzügyi évét.

A Vodafone Csoport jó pénzügyi eredményeit követően ma a Vodafone Magyarország is közzétette számait a 2009. március 31-én zárult 2008/2009-es pénzügyi évére vonatkozóan.

A szolgáltatási árbevétel kis mértékben, 0,2 százalékkal csökkent, ami egyebek mellett a mobilvégződtetési díjak csökkentésének hatásaira vezethető vissza. A Vodafone Magyarország ügyfélszáma ugyanakkor 10%-kal növekedett az előző pénzügyi évhez képest. A piaci részesedése az aktív ügyfelek körében a 2008. márciusi 21,54%-ról 21,91%-ra emelkedett, ami 0,37 százalékpontos bővülés. A havidíjas előfizetők aránya 8%-kal gyarapodott, így 2009. március végén ők már a Vodafone ügyfélkörének 44%-át adták. A percdíjakból származó teljes bevétel a bázishoz képest 11%-kal emelkedett.

Az előző évhez képest, az adatforgalomból származó teljes bevétel 56,5%-kal növekedett, elsősorban a Vodafone HSDPA mobil szélessávú szolgáltatás jelentős térnyerésének köszönhetően. A HSDPA mobil szélessávú előfizetők száma megduplázódott, míg a Vodafone Magyarország adatforgalma a pénzügyi év utolsó negyedévében 11%-kal emelkedett az azt megelőző negyedéves adatokkal összehasonlítva.

2009. május 19-én a Vodafone mobilinternetes hálózata által lefedett települések száma eléri a 319-et, ami azt jelenti, hogy a magyar lakosság 62%-a csatlakozni tud a Vodafone HSDPA-hálózatára.

A 2008/09-es pénzügyi évben a Vodafone egy sor egyedülálló újdonságot mutatott be a magyar piacon. A Vodafone elsőként vezetett be feltöltőkártyás mobilinternetes megoldást, illetve a Vodafone Zenetár nevű online zeneboltot, ahol több mint 150.000 szám érhető el, kevesebb, mint egy CD áráért. Emellett a Vodafone elsőként indított útjára a feltöltőkártyás ügyfelek számára hosszú távon előnyökkel járó ajánlatot, mely alapján a 3000 forintnál magasabb értékű feltöltéseket követően a felhasználók ingyen hétvégi percekhez vagy ingyen SMS-ekhez juthatnak.

Szintén a Vodafone volt az első, aki elindította mobilmarketing programját, amely a marketing egy új és modern megközelítését kínálja mind felhasználók, mind a hirdetők számára. A Vodafone most zárult pénzügyi évét is számos olyan ajánlat jellemezte, amelyek középpontjában a felhasználói élmény további növelése állt.

A Vodafone folyamatosan fejleszti hang- és adathálózatait, készülékeit és ajánlatait. A vállalat az elmúlt pénzügyi évben kiterjesztette egyedülálló, fix összegű ˝Connect Roaming˝ adatroaming szolgáltatását az egész EU-régióra és további, az Európai Unión kívül eső népszerű nyaralóhelyekre. Az újonnan bevezetett multimédiás tarifákkal a Vodafone lehetővé teszi előfizetői számára, hogy élvezhessék a XXI. század vívmányait: zenét, videókat és más multimédiás tartalmakat, amikor és ahol csak szeretnék.

A Vodafone Magyarország ezen kívül call centerét is tovább fejlesztette. Az eredmény: gyorsabb reakcióidő, egyszerűbb hozzáférés és elégedettebb ügyfelek. A még magasabb szintű ügyfélkiszolgálás érdekében a Vodafone idén nyáron nyitja meg Miskolcon Regionális Ügyfélszolgálati Központját, ahol a több száz munkahely megteremtése szintén a cég jelmondatának gyakorlatba való átültetését jelenti: a vállalat felelősen gondolkozik és cselekszik.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés