Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Huawei is beszáll az okosórák versenyébe

Huawei Watch-HQ photos-Standard-Gold

Viselhető Tech

A Huawei is beszáll az okosórák versenyébe

A Huawei bemutatta a vállalat okosóráját a Huawei Watch-ot, a TalkBand B2 és a TalkBand N1 viselhető okoseszközeit a Mobile World Congress (MWC) 2015 előestéjén.

Richard Yu, a Huawei Fogyasztói Üzletágának vezérigazgatója az eseményen elmondta: „Az okos eszközök lehetővé teszik a személyes adatok tárolását és elérését, ezért a „Big Data” és a felhő alapú technológia korában a fogyasztók számára ezek jelentik majd az egyik legfontosabb iparági fejlesztést. A mai napon bemutatott okoseszközök a Huawei elkötelezettségét tükrözik aziránt, hogy kreativitást inspiráljon, és olyan termékeket alkosson, amelyek a fogyasztók és környezetük között a kapcsolattartást könnyebbé teszik. Viselhető okoseszközeink csatlakoztatás és szinkronizálás után a felhasználók személyes igényeire szabva nyújtják a legjobb megoldásokat. Kétségkívül ezek a készülékek képviselik majd a legjelentősebb trendet az ágazaton belül, technológiájának és innovációs megoldásainak kiaknázásával a Huawei Fogyasztói Üzletága pedig vezető pozícióra törekszik ezen a piacon.”

A Huawei Watch – az Android Wear által működtetett legújabb okosóra

Huawei Watch-HQ photos-Standard-Silver

A vállalat okosórája ötvözi a legújabb innovatív technológiát az időtálló, klasszikus designnal. A 130 komponensből álló Huawei Watch a cég első valódi, prémium kategóriás okosórája a Huawei viselhető eszközeinek termékpalettáján.

A készülék 1.4 inches érintésre reagáló 400×400 pixeles 286 ppi felbontású, 10,000:1 kontrasztarányú, kerek AMOLED vízálló képernyővel készült, amelyet karcálló, zafír kristály lencse borít. Az óra kijelzője érzékeny a kesztyűs és a nedves kéz érintésére is.

Huawei Watch-HQ photos-Standard-Gold

A Huawei Watch kerete és szíja hidegen kovácsolt, karc és rozsdamentes acél. A készülék három elegáns, arany, ezüst és fekete színekben érhető el. Az óra stílusa ugyanakkor személyre is szabható: a felhasználó a Huawei több mint 40 egyedi számlap-megoldása közül választhat, továbbá a pánt is többféle változatban és anyagban elérhető. A Huawei Watch mágneses töltőállomással tölthető.

Az Android Wear által működtetett készülékkel rendkívül egyszerűen lehet sms-t és e-mailt fogadni. A naptár, az egyéb alkalmazások és a hívásinformáció kényelmesen elérhető és minden esetben rendelkezésre áll. A Huawei Watch az Android 4.3vagy annál frissebb operációs rendszerű készülékekkel kompatibilis. Az okosóra optimális teljesítményét erőteljes 1.2GHz-es processzorra, 4GB tárhelye, 512MB RAM és Bluetooth 4.1. kapcsolódása szavatolja.

Huawei Watch-HQ photos-Standard-Black

A Huawei a sport szerelmeseire is gondolt: az okosórát 6 tengelyes mozgásérzékelővel és beépített pulzusszám mérővel szerelte fel a gyártó. E mellett a készülék barométer érzékelőt is tartalmaz, amely automatikusan érzékeli, hogy a viselője milyen fizikai aktivitást végez. Az óra méri az elétedett kalóriák számát, hegymászás közben a szintkülönbséget, valamint a lépések számát és megtett távolságot is.

A Huawei Watch a világ több mint 20 országában lesz elérhető. A piacra kerülés pontos dátumát és az árinformációkat országonként külön-külön jelenti be a vállalat a későbbiekben.

A Huawei TalkBand B2 – A bluetooth headset és a fitnesz-karkötő tökéletes kombinációja

Huawei Talkband B2

A Huawei TalkBand termékek második generációját képviselő Huawei TalkBand B2 egy professzionálisabb, üzleti dizájnt testesít meg, pontosabb fitnesz tracker funkciókat és a mobileszközökkel való jobb szinkronizációs képességeket nyújt felhasználói számára. Elődjéhez képest erősebb Bluetooth kapcsolatot biztosít, így a Huawei TalkBand B2 nem csupán egy kényelmes eszköz, hanem a bluetooth headset és a fitnesz-karkötő tökéletes kombinációja is egyben. Ideális lehet állandóan elfoglalt, rohanásban lévő üzletembereknek, akik a rendelkezésükre álló kevés szabadidejükben is előszeretettel sportolnak.

Csúcstechnológiás 6-tengelyes szenzorral felszerelve a TalkBand B2 automatikusan felismeri és pontosan rögzíti a mozgásokat, érzékeli a mélyalvási és könnyű alvási periódusok időtartamát, és tippeket ad felhasználóinak a jobb alvási szokások kialakításához.

A TalkBand B2 tökéletes kiegészítője a mobileszközöknek: dual-mikrofonos, zajcsökkentő technológiával és minőségi Bluetooth kapcsolatával nyújt jobb felhasználói élményt. Emellett olyan intelligens funkcióval is rendelkezik, amely észleli, hogy a Bluetooth headset az okosórán van-e vagy sem. Így a beérkező hívásokat vagy a lejátszott zenét automatikusan ennek megfelelően továbbítja az okostelefonba vagy a TalkBand B2-be. A B2 továbbá egy csipogó funkcióval is rendelkezik, amely típustól függetlenül képes megtalálni a felhasználó okostelefonját, rezgéssel vagy hangjelzéssel.

A készülék dizájnja a párizsi Huawei Esztétikai Központ munkájának eredménye, így kapta divatos, letisztult eleganciáját. A TalkBand B2 fémpántja a repüléstechnika által is előszeretettel használt alumíniumból készült, amely könnyű súlyához képest kiváló szilárdsággal és ellenálló képességgel bír. Az intuitív és felhasználóbarát érintőképernyővel felszerelt készülék két verzióban is elérhető lesz: a környezettudatos, TPU anyagból készült, illetve a bőr változatban. Mindkét verzió különböző alkalmi viseletet biztosít, és több színben is elérhető.

A TalkBand B2 lenyűgöző akkumulátor teljesítménnyel bír, akár 5 napos üzemidőre is képes, 6 órás folyamatos hívásidővel és 12 napos készenléttel. Android 4.0 és iPhone IOS7.0, vagy annál frissebb operációs rendszerű készülékekkel is kompatibilis, és fekete, ezüst, valamint arany színekben lesz elérhető. A bőrszíjas prémium verzió ajánlott fogyasztói ára 199 euró. A TPU szíjas standard verzió ajánlott fogyasztói ára 169 EUR.

A Huawei TalkBand N1 – csúcsminőségű bluetooth headset a sport és a zene szerelmeseinek

Huawei N1_Combination

 

A Huawei TalkBand N1 az iparág első Hi-Fi sztereo és Bluetooth headsetje, amelyet 1000 dal tárolására elegendő 4GB-s MP3 tárhellyel, Bluetooth hívás lehetőséggel és sport tracker funkciókkal látott el a gyártó.

Kiváló minőségű hangszóróelemeinek, APTX Bluetooth átvitel technológiájának és a 20-20KHz-es frekvenciasávnak köszönhetően a TalkBand N1 profi hangminőséggel gazdagítja a felhasználói élményt.

Egy okostelefonnal párosítva a TalkBand N1 olyan fitnesz tracker, amely lépésszámláló funkcióval bír, és alkalmas többek közt a megtett távolság mérésére, az elégetett kalóriák számlálására is. Emellett a beérkező hívások adatait, a nevet és a telefonszámot is kijelzi, hogy használója útközben se mulassza el a fontos hívásokat.

A puha TPU gumifelület, valamint 18 grammos tömeg jellemzi a Huawei N1 készülékét, amely IP54 szintű por- és vízálló képességgel rendelkezik, így az aktív felhasználóknak sem kell aggódniuk az izzadtság kellemetlen hatásai miatt. Mindemellett a mágneses fülhallgató dizájnjának köszönhetően a TalkBand N1 kényelmes headsetből divatos nyaklánc kiegészítővé alakítható. A TalkBand N1 három elegáns színben, ezüst, szürke és piros verziókban lesz elérhető. A készülék ajánlott fogyasztói ára 119 euró.

„Dreams Inspire Creativity”, azaz „Álmok Ihlette Kreativitás”: Egy világ, végtelen lehetőséggel

A Huawei a MWC-n vezette be 2013-ban a „Make It Possible” („Tedd Lehetségessé!”) márkakoncepciót. Globális brand marketing kampánya, amely az elmúlt két évben többek között számos futball klub szponzorációját is tartalmazta, lehetővé tette a Huawei számára, hogy igen rövid idő alatt érzelmi kapcsolatot alakítson ki a márka és annak felhasználói között, így hamar népszerűvé téve a vállalatot. 2014 októberében a vállalat első kínai márkaként felkerült az Interbrand Top 100-as „Legjobb Globális Márkák” (Best Global Brands) listájára. A Huawei Magyarországon 2015-től a Magyar Vizilabda Szövetség hivatalos technológiai partnere.

„Make it Possible szlogenünk kapcsán még inkább arra fogunk koncentrálni, hogy mi az, amit lehetségessé teszünk, hiszen ez alakít ki érzelmi kötődést a fogyasztók és a márka között” – mondta el Shao Yang, a Huawei Fogyasztói Üzletágának marketing alelnöke. „Úgy véljük, hogy amit lehetségessé teszünk, az az álmok és az innováció ereje, illetve a fogyasztók intenzív érzelmi kötődése. Ezért a Huawei a 2015-ös MWC-n bejelentette új, „Dreams Inspire Creativity”, azaz az „Álmok Ihlette Kreativitás” márkaideáját, amely belső szellemi motivációkat hirdet, és a Huawei eszményképét, a közös szellemi érték és a vállalat és fogyasztói közötti kapcsolatot. A Huawei hiszi, hogy a világ egy jobb hellyé válik, ha mindenki hisz az álmok és a kreativitás erejében.”

A Huawei az 1.0-sról 2.0-s szintre lépve márkaevolúciót valósít meg azzal, hogy „Make It Possible” szlogenjét „Dreams Inspire Creativity” („Álmok Ihlette Kreativitás”) ideává fejleszti. Az eszménykép, amelyet a Huawei ezáltal a fogyasztóinak szeretne közvetíteni: az innováció ösztönzése az álmok által, egy olyan közös szellemi érték, amellyel mind a vállalat, mind a fogyasztói azonosulhatnak.



Szólj hozzá!

További Viselhető Tech

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés