Connect with us

Hirdetés

technokrata

A mennyiség helyett a minőségre koncentrál a BlackBerry

Kütyük

A mennyiség helyett a minőségre koncentrál a BlackBerry

A kanadai gyártó évente maximum 4 mobilt dobna piacra.

Az elmúlt években nincs túlságosan könnyű dolga a BlackBerry-nek, a kanadai vállalat az Android és az iOS térnyerésével a partvonalra szorult. A visszatéréssel már régóta próbálkoznak, ám eddig nem arattak igazi sikereket. John Chen a gyár vezetője azért nem adta fel, most egy újabb tervel állt elő.

BlackBerry-Logo

A Fox News-nak adott interjújában kiemelte, hogy elsődleges céljuk, hogy a mennyiség helyett a minőségre fektessék a hangsúlyt, azaz évente maximum 4 új telefont dobnak piacra. Bár ez igen kevésnek hangzik az LG és a Samsung dömpingjéhez képest, ne feledjük, hogy az Apple épp ezzel a hozzáállásal lett elképesztően sikeres.

 



Szólj hozzá!

További Kütyük

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés