Connect with us

Hirdetés

technokrata

Luxusmobilok 2,5 milliótól az Andrássy úton

Kütyük

Luxusmobilok 2,5 milliótól az Andrássy úton

Amikor 1999-ban elkezdtünk foglalkozni a luxusmobil gyártás gondolatával, Frank Nuvovo kollegám – jelenlegi kreatív igazgatónk – karjait V alakban feltartva gesztikulált és magyarázta a propozíciót a majdan gyártásra kerülő luxusmobil koncepciónak.

Ekkor döntöttünk úgy, hogy ez a V jel fog alapul szolgálni a logónknak, melynek közepén az olasz kollega száját szimbolizáló alakzat került a termékekre, mint design elem. Következő lépésként behívtuk az asszisztens kolleganőt, majd kezébe adtunk egy francia szótárt és megkértük, hogy kezdje el olvasni a V betűvel kezdődő szavakat. Vertu. Kimondta. Tetszett. – mondta az első magyarországi hivatalos Vertu luxusmobil bemutatóterem megnyitóján Hutch Hutchison, a Vertu vezető mérnöke. #jnt1#

A Vertu nem egyszerűen csak egy mobiltelefon. Ahogyan például az óra piac esetében is megfigyelhető, az elmúlt tíz évben óriási luxus boom-on volt, melynek köszönhetően napról napra nő az érdeklődés a tömegből e módon is kitűnni vágyó, egyedi eszközök iránt érdeklődő felhsználók részéről. A Vertu mobilok esetében a minőségi anyagok használatával és a stílusos megjelenéssel egyfajta érzéki must have terméknek pozícionáljuk a készülékeket ügyfeleink számára. – mondta Hutchison. Mindemellett fontos a Nokiás kapcsolat is: a legstabilabb szoftvert rakjuk a készülékeinkre, mellyel és a concierge szolgáltatásunkkal biztonságérzetet adunk ügyfeleinknek a nap 24 órájában. Ez utóbbival – a concierge szolgáltatással – legyünk bárhol és bármikor a világban, a Vertun keresztül nonstop elérhető “titkár” várja  ami hívásunkat, hogy autót kölcsönözzön, szállodát foglaljon, vagy éppen ételt rendeljen nekünk a kívánt címre, a kívánt időpontra.

A Vertu egy olyan mobiltelefon márka, mellyel kapcsolatban titkolnunk kell ügyfeleink nevét. Na nem azért mert nem lehetne velük pr fogásként bekerülni újságok címlapjaira, hanem azért, mert mind nekünk, mind ügyfeleinknek fontos a diszkréció és az a bizalom, amelyet a termék vásárlásával egymásba fektetünk. – fogalmazott Hutchison. Eddig három szériát terveztünk, de prototípusokból vannak már újat is, íme egy a zsebemből. A jövőt illetően többet sajnos nem mondhatok, de annyit igen, hogy nem hiszünk a teljes érintőképernyő hosszútávú sikerében és minden Nokia know-how-t ki fogunk használni a fejlesztéseinkben annak érdekében, hogy a jövőben ne csak megjelenésében, hanem tudásában is luxuskategóriás készülékeket dobjunk a piacra. – fogalmazott Hutchison.

Tovább
Hirdetés



Szólj hozzá!

További Kütyük

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés