Connect with us

Hirdetés

technokrata

Fotóküldés a Facebookra MMS-ben

Kütyük

Fotóküldés a Facebookra MMS-ben

A Pannon legújabb kezdeményezése.

Új korszakába lépett a közösségi mobilkommunikáció Magyarországon: már itthon is lehet fotót küldeni MMS-ben a Facebook felületére adatforgalmi díj nélkül. A szolgáltatás minden djuice ügyfél számára egyszerűen és azonnal igénybe vehető.

Ami eddig csak külföldön volt lehetséges, az a djuice jóvoltából mostantól itthon is elérhető: 2009. augusztus 1-jétől minden djuice-os ügyfél küldhet fotót a mobiljáról a facebook.com felületére hálózaton belüli MMS áráért. A világ jelenleg elsőszámú közösségi oldala, az egyesült államokbeli facebook.com 2004-ben indult, akkor még zárt egyetemi hálózatként. A portált 2006-ban nyitották meg a nagyközönség előtt, azóta megállíthatatlanul növekszik.

˝A djuice azért lépett együttműködésre a világ legnagyobb közösségi oldalával, a facebook.com-mal, hogy ez a képmegosztási lehetőség minden djuice-os számára elérhető legyen mobilinternet kapcsolat és adatforgalmi díj fizetése nélkül. Ez nem csak egy technológiai platform itthoni bevezetése, hanem egy új, instant élménymegosztási mód˝ – mondja Czirják Eszter, a djuice brand menedzsere.

A mobiltelefonnal készített, és onnan MMS-ben feltöltött képek a szolgáltatás segítségével a felhasználó Facebook- profiljában, a ˝Mobil feltöltések˝ albumban jelennek meg. A fotók a 06/20-20-20000 telefonszámra, vagy a mobile@facebook.com e-mail címre küldhetők el. Az első alkalommal küldött MMS regisztrációs célt szolgál: a válasz üzenetben kapott kód a www.facebook.com/mobile oldalon történő visszaigazolását követően használható a szolgáltatás.

Az élmények megosztására nincs is jobb időszak a nyárnál. Ezt a djuice idén egy online közösségi játékkal teszi még izgalmasabbá. Augusztus 1-jétől a ˝Ki a nyarabb?˝ Facebook alkalmazásban bárki pályázhat nyári fotójával értékes nyereményekért. A pályázott MMS fotókra a közösség tagjai adhatnak le szavazatot aszerint, hogy melyik fotóban érzik igazán a nyár és a kikapcsolódás élményét. A legtöbb pontot elért öt felhasználó részesül díjazásban.

Mindezen túl az MMS szolgáltatást a djuice néhány fekete öves bloggerrel is teszteli, akik mobilról beküldött képeikkel szintén részt vesznek a képmegosztásban. A szolgáltatás egyszerűsége és közösségi jellege révén az évszak slágerévé válhat a nyaraló és fesztiválozó fiatalok körében, hiszen itthon még soha nem volt ennyire egyszerű a különleges nyári pillanatok megosztása a Facebookon.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés