Connect with us

Hirdetés

technokrata

Gerilla akcióban a Nokia

Kütyük

Gerilla akcióban a Nokia

Összetett kampány a Nokia 5800 XpressMusic népszerűsítésére.

A Nokia profi táncosai lepték meg Budapest és néhány vidéki nagyváros járókelőit az elmúlt hetekben. A városok forgalmasabb részein rögtönzött táncbemutatóval kápráztatták el a fiatal közönséget, egy külön erre a célra tervezett tánctalajon. A szőnyegen megjelent a Nokia legújabb érintőképernyős zenetelefonjának, a Nokia 5800 XpressMusic képe ikonokkal, melynek segítségével a breakesek diktálták a különböző zenei effekteket és alapot a velük együtt fellépő DJ-nek.

A táncos gerilla aktivitás a Nokia 5800 XpressMusic bevezetésére kidolgozott, összetett ATL és BTL elemeket felvonultató kampány része. A komplex kommunikáció célja, hogy a 18-25 év közötti fiatalok megismerkedjenek a Nokia új készülékével, kiemelve annak zenei funkcióit és az érintőképernyőt. E két jellemzőt a kampány szlogenje – Touch the Music – és fő látványeleme is magában foglalja.

A Nokia 5800 XpressMusic népszerűsítése a CKM és a JOY havilapok februári számaiban megjelent, kreatív matricás sajtóhirdetéssel indult, mely megjelenésével és kivitelezésével matricázásra buzdította az olvasókat. Szintén a látványra épített, de lényegesen nagyobb felületen, a március 1-től az Andrássy út és a Jókai tér sarkán lévő ház falára kihelyezett óriási, 3D-s Nokia 5800 XpressMusic-ot megjelenítő építési reklámháló is, melyet április 1-jétől már Budapest egy másik forgalmas részére, a Margit körút 7-hez helyeztek át. Az ATL kampány tervezéséért és kivitelezéséért kreatív oldalon a JWT, médiavásárlási oldalon az MC MediaCompany, a MediaCom csoport magyarországi tagja felelt.

A BTL kampány koncepcióját a G2 Budapest ügynökség dolgozta ki. A BTL aktivitások első részében 12 állomásos Touch the Music partisorozat vette kezdetét különböző főiskolai, és egyetemi helyszíneken. A 80-as évek házbuli-hangulatát idéző partikon érdekes feladat volt összekapcsolni a retro designt és a készülék technikai újításait. A Nokia 5800 XpressMusic-ot egy retro nappaliban keltették életre, ahol a berendezési tárgyak mindegyikében felfedezhető volt a készülék egy-egy tulajdonsága, akár a kazettás magnóra, a fényképezőre vagy a földgömbre gondolunk.

A bulikon való megjelenés fő célja azonban, nem a branding volt, hanem a fiatalok bevonása a helyszíni aktivitásokba. A kérdés, hogy ˝te mit tudsz?…˝ A választ keresve a tánctéren Nokia táncosok és hoszteszek hívták párbajra a vállalkozó kedvűeket, míg a nappaliban óriás Nokia 5800 XpressMusic készüléken tehették próbára memóriájukat a régi idők zenéinek felismerésével. A buli emlékeként pedig a helyszínen készült partifotókat kitűzőn vihették haza a fiatalok, vagy akár le is tölthették a www.touchthemusic.hu oldalról.

A BTL aktivitások második fázisa során gerilla eszközök tárháza került nyilvánosság elé. Öt estén át járta Budapest forgalmas részeit egy különleges autó, mely a házak falára vetítette a telefonról készített animációt. Mozgás közben az érintőképernyő, és a zenei funkciók jelentek meg, míg álló helyzetben a készülék mellett a kampány során használt fő látványelem volt látható. A táncos és az épületvetítéses akciók célja, a célcsoportot váratlan helyzetben, és meglepő körülmények közötti elérése, illetve a Touch the Music kampány microsite-jának népszerűsítése volt. A gerilla akciókról készült videofelvételek vírusfilmként terjednek az interneten – a főbb videomegosztó oldalakon.

A www.touchthemusic.hu site az egész kampány ideje alatt elérhető, megtalálhatóak rajta a bulikon készített képek, a gerilla akciók videói, illetve a Nokia 5800 XpressMusic legfőbb jellemzői. Az oldal összefogja a kampány elemeit, célja a figyelem fenntartása, a telefon és az aktivitások további népszerűsítése. Fontos funkciója mindemellett az OVI weboldal bevezetése, kedvcsinálás a személyes tartalmak megosztásához, képek, videók letöltésével, illetve átlinkelések generálása az www.ovi.com mellett a http://microsite.nokia.hu/play/ site-okra.

A Nokia 5800 XpressMusic kampány PR támogatását a Nokia kommunikációs tanácsadója, az Open Communications dolgozta ki és valósítja meg. A PR kampány során a Touch the Music partisorozaton a fiatalok zenefogyasztási és mobilkészülék használati szokásait a ˝Érintsd meg a zenét˝ című kérdőív segítségével mérték fel, melyet a Nokia iwiw Klub tagjai is kitölthettek a www.touchthemusic.hu oldalon. A kérdőív kitöltői között Nokia 5800 XpressMusic készüléktesztelési lehetőséget sorolt ki a Nokia, melynek során 15 szerencsés nyertes 10 napon keresztül használat közben ismerheti meg a készülék funkcióit.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés