Connect with us

Hirdetés

technokrata

Divat a djuice – már háromszázezer fiatal azonos mobilon

Kütyük

Divat a djuice – már háromszázezer fiatal azonos mobilon

Minden tervezettnél nagyobb ütemben gyarapodik a djuice előfizetők száma.

A Pannon GSM fiataloknak szóló szolgáltatását a bevezetése után egy évvel már háromszázezren veszik igénybe. A karácsonyi vásár siker-sztorijának számít a djuice.

Átlagban naponta ezer fővel gyarapszik a djuice ügyfelek tábora. A Pannon GSM terméke iránti kereslet meghaladja a tervezett eladási számokat. A 2003-ban bevezetett márka tábora december elejére meghaladta a háromszázezer főt.

˝A fiatalok különösen jól fogadják a divatszámba menő új márkát. Az első hónap ingyen SMS-küldési lehetősége egyértelmű sikert aratott a piacon˝ – értékelte a djuice helyzetét Somlyai Dóra, a Pannon GSM kommunikációs igazgatója.

A djuice túl van a márka klubjának – a djuice Xtrának – első saját könnyűzenei rendezvényén: a djuice-sok zártkörű party-n és dj-parádén ünnepelték az első születésnapot.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés