A magyarországi Internet-penetráció mértéke annak ellenére is elkeserítően alacsony, hogy a kormány szemmel láthatóan nagy hangsúlyt fektet a kapcsolódó technológiák elterjesztésére, a honi információs társadalom kiépítésére. A piacvezető cégek főként a nagyvárosi felhasználókat célozzák meg szolgáltatásaikkal, a vidékiek számára csak elvétve kínálnak modern, gyors adatátvitelt biztosító megoldásokat. Többek között ezért is érdekes a Multimédia Magyarország Kft. legújabb vállalkozása, melyet a Budapesti Nemzetközi Vásárral azonos időben megrendezett INFOmarketen, a Hungexpo Budapesti Vásárközpont ˝B˝ pavilonjában mutat be első ízben a cég.
Az Etics névre keresztelt fejlesztés olyan műholdas szolgáltatást biztosít, amely a legelszigeteltebb települések lakossága számára is hozzáférhetővé teszi a széles sávú Internetet. A rendszer, amely a legújabb 3D-fejlesztések eredményeit is alkalmazza, az Internet-kapcsolat menedzselésén túl a különféle távoktatással, virtuális áruház-technológiákkal kapcsolatos megoldások terén is újítást jelent, és egyszerre harminc televíziós csatorna közvetítését képes lebonyolítani – igazi ˝virtuális szabadidőközpontként˝ funkcionál.
A Budapesti Nemzetközi Vásár látogatói maguk is kipróbálhatják az Etics ˝szórakoztató centrumát˝, ha ellátogatnak a cég standjára, amely a ˝B˝ pavilonban található.