Connect with us

Hirdetés

technokrata

Átadták az első magyar Focus RS500-at

Garázs

Átadták az első magyar Focus RS500-at

Az ötszázas szériából hat lesz magyaré. Egyikük már élvezi is.

Leleplezése után 12 óra alatt mind elkelt, összesen 500 darab készül, s ebből hatot magyar ember rendelt – ő a Ford Focus RS500. A “mezei” RS csakis háromajtósként elérhető spéci változata mattfeketében, 2,5 literes, öthengeres, benzines turbómotorral, 305 helyett 350 lóerővel és 440-ről 460 Nm-re emelt csúcsnyomatékkal 2500 és 4500 közti fordulatszámon.

Mikko Hirvonen, a Ford ralipilótája az összkerékhajtást sem hiányolja:

Módosították a töltőlevegő-hűtőt, a légszűrőt, a vezérlést és a kipufogót. A futómű és a fék változatlan. Százra három tizeddel hamarabb, 5,6 mp alatt száguld, végsebessége 265 km/h – az RS500 a legerősebb és leggyorsabb sorozatgyártott, közúti használatra épített európai Ford. Váltója hatfokozatú manuális, jár hozzá önzáró differenciálmű, fekete könnyűfém kerekei 19 collosak, féknyerge vörös.

Nürburgringi móka, csodás hang:

Vörös lehet a bőrkárpitozása is – az első magyar ezzel az extrával vette át autóját a solymári Ford-kereskedésben. Az RS500 alapára 11,55 millió forint, azaz másfél millióval drágább az RS-nél. Egyébként a kontingens java Nagy-Britanniáé 101-gyel, Franciaország 56, Németország 55, de például (Belgiummal osztozva) Luxemburg parányi, persze annál módosabb nagyhercegsége is 50 überFordot kapott.



Szólj hozzá!

További Garázs

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés