-
Gyakorlati tanácsok szálláshelyek újranyitásához
2020. május 29. péntekIngyenesen elérhető a nagysikerű webinar sorozat
-
Ott kell kiszolgálni az ügyfeleket, ahol nekik a legkomfortosabb
2020. május 27. szerdaA koronavírus-járvány hatalmas lendületet adott a digitalizációnak, és az online szolgáltatások szerepe felértékelődött. De mennyire is...
-
A COVID-19 vírus hatása a digitalizációra
2020. május 22. péntekA járványhelyzet minden szempontból átformálta az életünket, hiszen nemcsak a háztartásokat kényszerítette arra, hogy átértékeljék fogyasztásaikat,...
-
Knorr-Bremse pályázat mérnököknek – Design challenge
2020. május 21. csütörtökIzgalmas kihívás gyakorló mérnökök és mérnök hallgatók részére Design Kihívást hirdetett a Knorr-Bremse Budapest, amelyben arra...
-
Védőfelszerelések helyett néhány kattintás
2020. május 5. keddEgyszerűsített folyamatokkal és videó-sorozattal segíti az online ügyintézést a Telenor
-
Már a fotelből is aláírhatja: teljesen papírmentessé vált a biztosításkötés
2020. április 24. péntekA SIGNAL IDUNA Biztosító – gyorsan és innovatívan reagálva az új kihívásokra – az elsők között...
-
A válság kezelésének top 3 eszköze: likviditás, felnőttképzés, digitalizáció
2020. április 17. péntekA gazdaság sikeres újraindításának alapfeltétele az Informatikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) szerint a munkahelyek minél nagyobb arányú...
-
Indul az MKB VideóBank: újabb fontos digitális innováció az ügyfelek érdekében
2020. április 8. szerdaA mai napon az MKB Bank elindítja MKB VideóBANK szolgáltatását, melynek használatával az ügyfelek videóchaten keresztül...
-
Magyar app is feltűnik az Apple új iPad Pro reklámjában
2020. április 2. csütörtökAz új iPad Pro beépített LiDAR 3D-s szkennerével és a magyar fejlesztésű Shapr3D alkalmazásával a mérnökök,...
-
5G hálózat építéséhez szükséges frekvenciát szerzett a Telenor
2020. március 28. szombatA Telenor Magyarország Zrt. sikeresen licitált a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) által a 700MHz-es,...
-
Rohamtempóban digitalizálnának a magyar cégek: gyógyír lehet a válságra a mesterséges intelligencia
2020. március 27. péntekIngyenesen elérhető Home Office chatbottal segíti a hazai cégeket a ChatBoss Team
-
Kényszerből sietünk a digitális jövőbe: új időszámítás kezdődik a magyar cégeknél a járvány után
2020. március 23. hétfőMiközben az új típusú koronavírus világjárvánnyá nőtte ki magát, a lakosság és lassan a gazdasági szereplők...
-
Erre figyeljen, ha nem akar kiesni az online munkából
2020. március 18. szerdaAz otthoni karanténok miatt túlterheltté váltak a hálózatok, ezért muszáj odafigyelni a kiberbiztonsági kockázatokra is
-
GEFCO VISIBILITY – új online szolgáltatással segíti a GEFCO ügyfeleit
2020. március 15. vasárnapAz ESKA már alkalmazza az új fejlesztést