Connect with us

Hirdetés

technokrata

Digitális marketing ügynökség vs PPC ügynökség – Mi a különbség?

digitális marketing ügynökség ppc

E-gazdaság

Digitális marketing ügynökség vs PPC ügynökség – Mi a különbség?

Képek forrása: canva.com

Digitális marketing ügynökség vs PPC ügynökség – Mi a különbség?

A digitális marketing egyre fontosabb szerepet játszik a vállalkozások sikerében, hiszen a potenciális ügyfelek nagy része az interneten keresi meg a számára megfelelő termékeket vagy szolgáltatásokat.

A digitális marketingnek számos ága és eszköze van, amelyekkel növelhetjük a weboldalunk látogatottságát, a márkánk ismertségét. De mi a különbség egy PPC ügynökség és egy digitális marketing ügynökség között?

Mit jelent a ppc?

A PPC (pay per click) egy kattintás alapú hirdetési szolgáltatás. A hirdetéseknek több típusa is létezik, például a Google Ads, a Facebook Ads, vagy a Bing Ads. Ezekkel a platformokkal különböző célcsoportokat érhetünk el, különböző hirdetési formátumokkal. A PPC hirdetések előnye, hogy gyorsan és pontosan mérhető eredményeket hoznak, valamint lehetőséget adnak a hirdetési kampányok folyamatos optimalizálására.

Azonban az ilyen típusú hirdetések létrehozása és kezelése komoly szakértelmet és sok időt vehet igénybe. Ezekben a feladatokban egy PPC ügynökség sokat segíthet. Azonban fontos leszögezni, hogy a PPC hirdetések önmagukban nem elegendőek a digitális marketing stratégiánk kialakításához – ehhez egy digitális marketing ügynökség segítségére és további eszközökre is szükségünk lesz.

ppc ügynökség digitális marketing ügynökség

Nézzük melyek ezek!

Mivel foglalkozik egy digitális marketing ügynökség?

Hallottál már weboldal optimalizálásról, tartalommarketingről, közösségi média menedzsmentről, vagy az email marketingről?

Ezek az eszközök mind-mind segítségünkre lehetnek abban, hogy hosszú távon építsük a weboldalunk organikus forgalmát, azaz azokat a látogatókat, akik természetes módon találnak ránk a keresőmotorokban vagy a közösségi médiában, anélkül, hogy fizetnénk értük.

A legjobb megoldás, ha a PPC hirdetéseket és az organikus forgalom növelését összehangoljuk, és egy egységes digitális marketing stratégiát alakítunk ki. Ehhez viszont szükségünk van egy olyan szakértő csapatra, amely képes mindkét területen hatékonyan dolgozni, és a legjobb eredményeket elérni.

Számos olyan digitális marketing ügynökség létezik, amely a PPC hirdetések kezelése mellett az összes többi digitális marketing eszközzel is foglalkozik. Egy ilyen ügynökség előnye, hogy rendelkezik a szükséges tudással, tapasztalattal és eszközökkel, hogy a legjobb digitális marketing megoldásokat nyújtsa ügyfeleinek.

Tehát mi a különbség egy digitális marketing ügynökség és egy PPC ügynökség között?

A válasz egyszerű: a szolgáltatások szélessége. Ha csak a PPC hirdetésekre szeretnénk koncentrálni, akkor egy PPC ügynökség lehet a jó választás, ha viszont egy átfogó és hosszú távú digitális marketing stratégiát szeretnénk kialakítani, akkor érdemes egy digitális marketing ügynökség segítségét kérni.


További friss híreket talál a Technokrata főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

További E-gazdaság

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés