Connect with us

technokrata

Több mint 25 millió tévét adott el 2020-ban a Hisense

hisense

E-gazdaság

Több mint 25 millió tévét adott el 2020-ban a Hisense

Több mint 25 millió tévét adott el 2020-ban a Hisense

Zászlóshajó termékét, a lézertévét helyezi előtérbe 2021-ben a kínai Hisense.

A vállalat az első online megrendezett CES keretében bejelentette, hogy idén a TriChroma lézertévék széles választékát tervezi piacra dobni. A Hisense tavaly több mint 25 millió eladott készüléket tudhatott magáénak világszerte, amely után ígéretes piaci részesedést prognosztizál 2021-re is és a magyar piacon is számos újdonságot készül bemutatni idén.

A gyártó a vírusra való tekintettel tavaly az otthoni szórakoztatásra összpontosított és többek között online oktatást segítő öko-érintő képernyős, valamint otthoni edzésekhez használatos, fitnesz programokat támogató tévékészülékeket kínált a fogyasztóinak. Dr. Liu Xianrong, Chief Scientist a Hisense Laser Display üzletágának képviselője a CES-en elmondta, hogy a vállalat elkötelezett termékei képminőségének további fejlesztése, valamint a chip képességekkel kapcsolatos tapasztalatok bővítése mellett.

A TriChroma lézertévék esetében a gyártó 50%-al jobb színskálát, valamint 20%-os fényerő növekedést ígér, amellyel a készülékek a csúcskategóriás mozit meghaladó élményt kínálnak a fogyasztóknak. A vállalat emellett a 4K 120Hz dual képernyős, 8K 120Hz képminőséget feldolgozó, továbbá AI SoC intelligens hangchipet és AI vision SoC chipet is gyárt, melyeket ULED tévékre alkalmaznak majd.

További E-gazdaság

Hirdetés

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

ipad mini

Tablet

Friss külsővel érkezhet az iPad Mini

2021. június 14. hétfő
g-shock

SmartWatch

Íme a legújabb aranyszínű fém G-shock

2021. június 10. csütörtök
fényképezőgép kiválasztása
iphone 13

SmartPhone

Valószínűleg 3 új színben érkezik az iPhone 13

2021. június 9. szerda
harmony os

SmartPhone

Harmony OS + iOS 14 összehasonlítás

2021. június 7. hétfő

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu