Connect with us

Hirdetés

technokrata

Csak hölgyeknek: A L’Oréal a a Vivatech-en mutatja be legújabb Beauty Experience innovációját

Tudomány

Csak hölgyeknek: A L’Oréal a a Vivatech-en mutatja be legújabb Beauty Experience innovációját

Csak hölgyeknek: A L’Oréal a a Vivatech-en mutatja be legújabb Beauty Experience innovációját

A kozmetikai ipar vezető vállalata legújabb szépségipari tech innovációival vesz részt a párizsi technológiai világkonferencián

Virtuális sminktanácsadás, hajtanácsadás, bőrdiagnosztika és okostükör: többek között ilyen fejlesztéseket és újdonságokat mutat be a L’Oréal a párizsi Viva Tech-en a hétvégén.

my-uv-patch

A L’Oréal a mindennapi élet három területén: a fürdőszoba, a hajszalonok és a butikok terén nyújt új, digitális szépségélményt a rendezvény látogatóinak.  Az újdonságok közt olyan személyre szabott termékek és eszközök is megjelennek, amelyekbe az AR (kiterjesztett valóság) és az AI (mesterséges intelligencia) elemeit is beépítik.

A hétvégén a világon elsőként mutatja be a legújabb AR technológiát a L’Oréal, amely a nemrég megvásárolt ModiFace szépség és technológiai cég együttműködésével valósulhatott meg. Az új fejlesztés által a felhasználók virtuálisan próbálhatnak fel személyre szabott sminkeket, és élőben konzultálhatnak egy sminktanácsadóval, aki lépésről lépésre segít a kiválasztott smink elkészítésében. Az alkalmazáson keresztül az online vásárlás is lehetséges, így a javasolt sminktermékek rögtön a virtuális kosárba helyezhetők.

A rendezvényen bemutatnak egy okostükröt is, amellyel különböző sminkek próbálhatók fel virtuálisan, illetve a látogatók megtalálhatják az öltözetükhöz leginkább illeszkedő árnyalatokat és termékeket is. A tükör prototípusát kifejezetten a Viva Tech-re készítették, amelyben a korábban említett Modiface és a L’Oréal start up partnere, a MemoMi vettek részt.

A professzionális termékek divíziójába tartozó L’Oréal Professionnel is tartogat újdonságokat a hétvégére. Fejlesztésük által különböző hajszínek próbálhatók ki virtuálisan. A 3D-s mesterséges intelligenciára épülő technológia a fodrászokat és a vendégeket köti össze a minél jobb szalonélmény megteremtése érdekében.

Az online vásárlás területén a kínai L’Oréal két innovációt is bemutat:

  • A L’Oréal Paris férfi kozmetikai márkája, a Men Expert egy hangvezérelt „komornyikot” fejlesztett, amely személyre szabott bőrápolási tippekkel látja el az alkalmazást használó férfiakat, emellett a segítségével az általa javasolt kozmetikai termékek is megvásárolhatók.
  • A másik újdonság a L’Oréal Paris számára fejlesztett, világhálóra csatlakoztatható, hangvezérelt tükör, amelyet a kínai kereskedőcég, az Alibaba együttműködésével dolgoztak ki. A tükör közvetlenül meg tudja vásárolni a fogyasztó által kinézett sminkhez szükséges termékeket a TMall

Először mutatják be Európában a L’Oréal és a SkinCeuticals vezető bőrápolási cég által tervezett Custom D.O.S.E-t, amely egy bőrgyógyász által végzett alapos bőrdiagnosztikai vizsgálaton alapuló egyénre szabott bőrápoló megalkotását teszi lehetővé.

A La Roche-Posay a tavaly bemutatott My UV Patch szenzor után idén a fürdőszobában, azon belül is a zuhany alatt tartogat meglepetést. A koncepciót a francia Skinjay start up-pal közösen fejlesztették ki, amely által az érzékeny bőrűek egy speciális kapszulával gazdagíthatják a vizet, így élvezve a La Roche-Posay márka bőrápoló tulajdonságait a zuhany alatt.

A L’Oréal professzionális divíziójához tartozó Kérastase hajápoló márka fejlesztése személyre szabott fejbőr és hajszerkezet-minőség elemzést nyújt. A technológia egy mobil alkalmazás és egy valós időben közvetítő kamera kombinációján alapszik, amelynek segítségével a szakértők a legmegfelelőbb termékeket javasolhatják a felhasználók számára.

A Viva Tech-en, a L’Oréal standjának egy elkülönített részén fogják bemutatni a leírt újdonságokat, amelynél egy kollaboratív robot és egy 3D-s nyomtató is feltűnik.

logo_loreal-vivatech_white

További Tudomány

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés