Connect with us
Hirdetés

technokrata

A te vállalkozásodban megy a remarketing?

remarketing

LifeStyle

A te vállalkozásodban megy a remarketing?

A te vállalkozásodban megy a remarketing?

Minden cégvezetőnek fel lett adva a lecke az utóbbi 10-15 esztendőben, hiszen fenekestül fordult fel a marketingesek világa az internet elterjedésével, valamint a közösségi portálok megjelenésével.

Míg a Facebook megjelenésekor azon ment a vita, hogy vajon egy vállalatnak jelen kell-e lennie egy ilyen jellegű oldalon, ma már ez egyáltalán nem kérdés. Ma már sokkal inkább az a téma, hogy mennyire vagy jelen, mennyire vagy aktív, mennyire adsz értékes tartalmat a közönségednek, illetve hogy mennyire vagy képes kiaknázni a különféle portálokban rejlő lehetőségeket.

Még ma is akad nagyon sok olyan cég, akik csak a teljesen egyértelmű eszközöket használják a Facebook tárából. Persze nincs azzal semmi baj, ha valaki csak a megosztott posztok közül tud kiemelni és fizetett hirdetésként futtatni azt – amennyiben nem áll szándékában tartósan az adott céges tevékenységből élni. Ha te viszont a saját cégedben képzeled el a jövődet, akkor mindenképpen vedd igénybe a konzultációs lehetőségeket, hogy tudd, milyen arzenállal tudsz “támadni” annak érdekében, hogy minél több vásárlód vagy ügyfeled legyen.

És akkor megjelent a remarketing…

Néhány évvel ezelőtt jelent meg a remarketing, amely gyakorlatilag nem mást jelent, mint hogy azoknak a személyeknek újra megjelensz, akár már egy konkrét hirdetéssel, akik az elmúlt időszakban – leghatásosabban az elmúlt 5 napban – meglátogatták valamelyik oldaladat.

Ha használod a remarketing nyújtotta lehetőséget, akkor ezeket a látogatókat egy csokorba tudod gyűjteni, természetesen téma vagy meglátogatott aloldal alapján, és már célzottan számára tudsz hirdetést készíteni.

Vétek lenne kihagyni ezt a nagyon trükkös fogást, ugye?

Nem nagy ördöngösség!

Mielőtt azt gondolnád, hogy ide valami szuper varázslat kell, akkor keresd fel a Klikkmarketing csapatát, de előtte olvasd végig, hogy nagyvonalakban mire lesz szükséged.

Először is kell, hogy generálj kódokat, amelyeket aztán beépítesz a honlapodba. Minden csoportnak egyértelmű nevet adj: kosárelhagyók, bizonyos terméket megnézők, egy-egy kategóriára kattintók. Ide gyűlnek aztán azok a látogatók, akik kattintottak, de nem vásároltak.

A minimum 20 fős célközönségnek aztán te magad tudsz személyre szabott hirdetéseket megalkotni, így rajtad a világ szeme: vajon másodjára már meg tudod győzni a korábbi látogatóidat?

Légy olyan, mint egy mindent látó szem!

Bizony, ezzel az eszközzel egy kicsit olyanná válsz, mint aki 360 fokban tudja mozgatni a szemét – a nap huszonnégy órájában. Ha a Klikkmarketing Facebook hirdetések menedzselésében nyújtott szolgáltatását veszed igénybe, akkor garantáltan nem marad semmi sem kiaknázatlanul.

Ha folyamatosan fejlődsz, mindig tanulsz, nyitott vagy az újdonságokra, a forradalmi újításokra, akkor nem csupán attól kíméled meg magad, hogy belefásulj az egész üzletbe, hanem minden egyes alkalommal új ösvényeket nyitsz meg ahhoz, hogy a vásárlóid és az ügyfeleid eltaláljanak hozzád.


További friss híreket talál a Technokrata főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

További LifeStyle

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés