Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Honor bejelentette az első divatpartnerségét a párizsi Fashion Week-n

LifeStyle

A Honor bejelentette az első divatpartnerségét a párizsi Fashion Week-n

A Honor bejelentette az első divatpartnerségét a párizsi Fashion Week-n

A Honor, a fiatal generáció innovatív és trendszetter okostelefon gyártója bejelentette együttműködését a KOCHÉ divatmárkával.

A hírt a párizsi, őszi / téli kollekciót bemutató divathét ünnepi afterpartiján jelentették be. A Honor és a KOCHÉ ötvözték a szenvedélyüket és a hasonló gondolkodásmódjukat. Mindketten ösztönözni szeretnék a fiatalokat és sikeresen együttműködnek a technológia és a divat egyfajta különleges, mindenre kiterjedő integrációjával. Az ünnepségen a partnerség bejelentését elsöprő támogatás kísérte, több mint 700 vendég volt jelen, valamint a divat és a tech média képviselői.

honor-koche-1

Ami egyesíti a Honor-t és a KOCHÉ-t, az a fiatalos szellemiségük. A Honor a vezető okostelefon e-márka, és a legmegfelelőbb választás azon felhasználók számára, akik lélekben fiatalnak érzik magukat. Ehhez társul a KOCHÉ, mint egy merész divatcég, amely igyekszik arra ösztönözni a fiatalokat, hogy merjenek önmaguk lenni.

“A Honor – mint a fiatal generáció által oly kedvelt innovatív és trendszetter márka – elkötelezett az olyan készülékek gyártásban, amelyek kielégítik a fiatalok divat és egyéniség iránti vágyát.”

– mondta George Zhao, a Honor elnöke.

“Rendkívül boldogok vagyunk, hogy együttműködhetünk a KOCHÉ-val, és örömmel vágunk bele a sikerek kiaknázásába ezzel az első, divatágazati kooperációval. Ők kiegészítik a Honor 9 Lite lenyűgöző megjelenését. Úgy vélem, hogy a Honor 9 Lite-ot a KOCHÉ esztétikai tervei, a páratlan teljesítmény és a megfizethetőség teszi a 2018-as év egyik legikonikusabb eszközévé.”

Az együttműködés részeként Christelle Kocher, a KOCHÉ alapítója és kreatív igazgatója videó interjút adott a technika iránti szenvedélyéről és arról, hogy a Honor 9 Lite hogyan „inspirálja őt minden pillanatban”.

honor-koche-2

“Egy olyan korszakba léptünk be, ahol a technológia alakítja az élet minden részét, és ez alól a divat sem kivétel. A technológia ösztönzi a kreativitást, így a tervezés és a létrehozás folyamatának eszközévé vált.”

– mondta Christelle Kocher, a KOCHÉ alapítója és kreatív igazgatója.

“A KOCHÉ és a Honor egyaránt úttörőnek számítanak a maguk területén; újrateremtik a fiatalok technológiai- és divatvilágát, ezzel segítve őket álmaik elérésében. Ezt szem előtt tartva hat látványos telefontokot terveztünk kizárólag a Honor 9 Lite számára. “

A legújabb trendszetter generáció számára tervezett, 6 limitált szériás telefontok mindegyike egyedülálló a maga módján. A Honor 9 Lite fényes hátlapja által inspirálva, a fiatal generáció igényeit figyelembe véve, a KOCHÉ egy csavart adott ehhez a mindennapi használati tárgyhoz, amely kiteljesíti a selfie készítés élményét.

A hat telefontok – amely kizárólag a KOCHÉ bemutatója utáni partin résztvevő rajongók számára érhető el – kifejezetten a Honor új, stílusos négy kamerás okostelefonjára, a Honor 9 Lite-ra lett tervezve. Az első és a hátsó, duplalencsés HD, 13MP + 2MP kamerával ellátott Honor 9 Lite lehetővé teszi a fiatalok számára, hogy megörökítsék a mindennapjaikat, és hihetetlenül gyönyörű selfie-ket készítsenek. Az eszköz kifinomult, stílusos külsővel rendelkezik, egy 5,65 hüvelykes FullView HD kijelzővel és nano-méretű optikai bevonattal, amely a készüléket mind divatkellékké, mind pedig egy csúcstechnológiájú készülékké teszi.

További LifeStyle

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés