Connect with us

Hirdetés

technokrata

Sony: Célunk a harmadik hely

Kütyük

Sony: Célunk a harmadik hely

A japán óriás a dobogó legalsó fokára pályázik az okostelefon piacon.

Amióta Sony 2011 végén kivásárolta az Ericsson részét a japán-svéd vegyesvállalatból, sikert sikerre halmoz. A gyártó bár hosszú ideig versenyképes készülékekkel volt jelen a piacon, a 2000-es évek végére elfogyott a lendület és a cég beleszürkült a középmezőnybe. Egyesek szerint ezt az okozta, hogy a Sony nem akarta megosztani a technológiáit az Ericssonnal, ennek pedig a termékek látták kárát.

Sony-logo

Amióta csak a Sony felel az elkészült termékek minőségéért, a népszerűség elindult felfele. 2012 utolsó negyedévére a japán óriás 4,5%-os részesedéssel már a 4. helyet foglalta el az okostelefonos ranglistán, megelőzve a ZTE-t. Most a 3. helyen álló Huawei dobogójára pályáznak, a kínai vállalat 4,9%-ot csípett meg a tortából.  Bár korábban azt nyilatkozták, hogy a közép és felsőkategóriára összpontosítanak, ezt a tervet vélhetően átgondolják és az ár érzékenyebb piacok számára új, még elérhetőbb árú modellekkel jelentkeznek majd.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés