Connect with us

Hirdetés

technokrata

Egyre kevesebben látnak különbséget digitális és hagyományos élet között

Kütyük

Egyre kevesebben látnak különbséget digitális és hagyományos élet között

A marketing minden formáját átalakítja az Internet.

A marketingesek egyre többször alkalmazzák az “adatvezérelt szemléletmódot” annak érdekében, hogy minél több olyan fogyasztót érjenek el, akiknek mindennapi életében fontos szerepet tölt be az Internet – állítja egy, a Google megbízásából készített Economist Intelligence Unit kutatási projekt jelentése. Ez a fogyasztói szokásokban bekövetkezett változás arra kényszeríti a marketingeseket, hogy négy területen újragondolják szemléletmódjukat nem kizárólag az online kampányokat, hanem az összes marketing programot tekintve. Ezek a területek a branding, integráció, mérhetőség/felelősség és belső szervezet.

“Azokat a vállalatokat kecsegteti szép jövő a marketing területén, amelyek megtanulják, hogyan pozícionálják márkájukat az integrált marketing erőfeszítések segítségével, és képesek mérni ezen erőfeszítéseik hatását” – nyilatkozta Nigel Holloway, az Economist Intelligence Unit Executive Services Észak-Amerikáért felelős igazgatója.

A teljes vállalati marketing funkcióknak az online marketing alapelvei köré szervezése teljesen különbözik a 10 évvel ezelőtti online marketingtől, amely egyszerűen csak arra törekedett, hogy direkt reakciókat okozzon. A sikeres marketing tevékenység folytatása érdekében azonban életbevágóan fontos követni az átalakulást.

“Egyre kevesebb ember lát alapvető különbséget digitális és hagyományos élete között”, mondta Patrick Keane, a Google marketingigazgatója. Sok piaci szereplő hamar alkalmazkodik ehhez a megváltozott környezethez, és források átcsoportosításával és új osztályok kiépítésével jut előnyhöz a digitális világban.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés