Connect with us

Hirdetés

technokrata

BenQ-Siemens: a legújabb mobiltelefon márka

Kütyük

BenQ-Siemens: a legújabb mobiltelefon márka

A BenQ Mobile, a BenQ Corporation új vállalata ma mutatta be a nemzetközi sajtó képviselőinek új márkáját, a BenQ-Siemens-t.

A Siemens egykori mobiltelefon üzletága és a végfogyasztóknak szánt elektronikai eszközöket gyártó tajvani BenQ dinamikus és egymást kiegészítő kapcsolatából építkező új vállalat a harmadik generációs technológia területén, a BenQ multimédiás tapasztalatait felhasználva kívánja megvetni a lábát a piacon.


A vállalat újrapozícionálásának támogatásaként a BenQ Mobile agresszív márkastratégia mellett kötelezte el magát, és erős, globális fogyasztói márka felépítését célozta meg. A BenQ-Siemens márka a vállalat mindkét arcát jól tükrözi. A BenQ és a Siemens világának egyesülését a racionalitást jelképező négyzet és az emocionalitást kifejező kör egy emblémán belüli ábrázolása jeleníti meg. Ugyancsak erre utal a lila szín, amely az érzelmi töltést hordozó vörös és a racionális kék keveréke. A márka mögött meghúzódó elképzelések szerint a BenQ-Siemens elsősorban érdekességgel és a mobiltechnológiában rejlő lehetőségekkel kívánja megragadni a fogyasztót.

A BenQ-Siemens márka debütálásával egyidőben, a vállalat bemutatta az első három, közös márkanév alatt futó készülékét. Az EF81-et, az S88-at és az S68-at a vékony forma és prémium fémburkolat jellemzi. A jövendőbeli termékkínálatot az EF81 tükrözi leginkább, amely a gyors UMTS technológiát tömöríti egy különlegesen vékony, összecsukható magnézium készülékbe. A BenQ-Siemens tervei szerint 2006-ban bevezetett termékeinek legalább a harmada 3G készülék lesz, emellett nagy hangsúlyt fektetnek a multimédiás funkciókra is: a tervek szerint négy termékükből három rendelkezik majd zenelejátszó vagy FM-rádió funkcióval és minden második telefonjukba legalább 1,3 megapixeles kamerát kívánnak beépíteni. Ami a formatervezést illeti, a BenQ-Siemens elegáns, mégis meglepő küllemű, a két cég tapasztalatait egyesítő készülékekkel lép a piacra. A BenQ az elmúlt három évben (2002 és 2005 között) 86 nemzetközi formatervezői díjat nyert, és a Siemens találékonyságát is többször elismerték már ezen a területen (például a Siemens mutatta be az első szétcsúsztatható készüléket és az első MP3 mobiltelefont).

A BenQ Mobile célja a 2006-os évben, hogy minden negyedévben jobb operatív eredményeket érjen el, és az év végére megszilárdítsa pénzügyi helyzetét. Már most is láthatók a működés első 100 napjának eredményei, hiszen 2005 utolsó negyedévében már alacsonyabbak voltak az operatív működésből származó veszteségek, mint a megelőző negyedévben. A szolgáltatók pozitív várakozással tekintenek a tervezett termékekre, amelyek között számos 3G- és multimédiás készülék található. Mindezt jól mutatja, hogy már több vezető készülékre érkeztek előjegyzések a kulcsfontosságú piacokon. A kedden bemutatott új, BenQ-Siemens márka jól kifejezi a vállalat agresszív üzleti stratégiáját, amely a versenyképesség és a folyamatosan megújuló, jövőbe mutató termékkínálat pillérein nyugszik.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés