Connect with us
Hirdetés

technokrata

djuice – a Pannon GSM újfajta mobil-élményt kínál

Kütyük

djuice – a Pannon GSM újfajta mobil-élményt kínál

A Pannon GSM bemutatta a djuice-t, a kihívásokat kereső, minőségre vágyó mobilozók elvárásainak megfelelő, Skandináviában már nagy sikert aratott szolgáltatást.

A kártyás és előfizetéses változatban egyaránt választható djuice a technológiai újdonságokra és izgalmas kalandokra fogékony, azokat igénylő, aktív felhasználók ideális társa, amely a mobilhasználaton túlmutató, különleges szolgáltatásokat is kínál.

Megoldódott a rejtély: mi is valójában az óriásplakátokról és a televíziós reklámokból ismertté vált djuice? Internetes fórumok néhány jól tájékozott hozzászólója már azonosította az észak-európai piacokon népszerű márkát, a hivatalos bejelentést pedig november 3-án tették meg a Pannon GSM vezetői. A megdöbbent felfedezőt két hete türelmesen oktató indiánok révén már az egész ország megtanulta, hogyan kell kiejteni a titokzatos szót, és most a találgatásoknak vége: a rejtélyes djuice nem más, mint a Pannon GSM vadonatúj, szellemében és tarifarendszerében egyaránt egyedülálló mobil márkája.

˝A djuice egyetlen eddig ismert hazai mobil márkához, tarifacsomaghoz vagy szolgáltatáshoz sem hasonlítható. A Pannon GSM tulajdonosának, a norvég Telenornak olyan összetett terméke, amely sokrétűsége, merészsége és újító szelleme révén a mobiltelefónia őshazájának tekinthető Norvégiában és Svédországban már nagy sikert aratott. Norvég ügyfeleink 25 százaléka választotta néhány hónap alatt a djuice-t. Hitünk szerint a djuice Magyarországon is a modern, fiatalos élet nélkülözhetetlen tartozéka lesz˝ – jellemezte az új márkát Klaus H. Rasmussen, a Pannon GSM vezérigazgatója.

A djuice abban is eltér az összes többi márkától, hogy egyaránt választható kártyás és előfizetéses változatban, így mindenki számára elérhetővé teszi innovatív szolgáltatásait. A kétféle csomag hívás- és SMS-díjaiban is megegyezik egymással. A djuice azoknak szól, akik a rendszeres telefonálás mellett az adatszolgáltatások iránt is élénken érdeklődnek, ezért az igen kedvező beszéd-percdíjak mellett különleges kedvezményeket kínál MMS-küldéshez és WAP-böngészéshez vagy internetezéshez. A djuice felhasználói érdeklődési köréhez és ízléséhez igazodó tartalomszolgáltatásokat is nyújt, s különlegessége a djuice Xtra, amely a mobil kommunikáción túlmutató, a djuice-életmódhoz illeszkedő lehetőségekkel, kedvezmény-ajánlatokkal és programokkal teszi még színesebbé az életet. Az ingyenesen igényelhető djuice Xtra kártya a djuice által szponzorált eseményekre nyújt belépést, a djuice Xtra partnercégeinél pedig komoly állandó és időszakos árengedményeket biztosít az autóvásárlástól az extrém sítúrákig.

˝Kutatások azt mutatják, hogy a mobilozás külön életformává vált idehaza és külföldön egyaránt, újfajta divatirányzatokat nyitva. Ezek a fiatalok alapvetően mindenre nyitottak. Lelkesen kísérleteznek, kutatják az újat – és közben természetesen saját boldogulásukat is. Konkrét válaszokat keresnek, ha azokat nem találják, rugalmasan váltanak, ugyanakkor a minőséget és a folyamatos megújulást hűséggel hálálják meg˝ – mondta Falus Tamás, a Hoffmann Research Institute vezetője. A djuice az ilyen felhasználók márkája: azoké, akik az állandóság és a biztonság érzését a folyamatos innovációval együtt várják el, előremutató, soha nem látott megoldásokat, ötletességet keresnek, mert nemcsak munkaeszköznek, hanem magánéletük fontos részének tekintik a mobilt.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés