Connect with us

technokrata

Villanymotorral süllyedni a dzsuvába

Garázs

Villanymotorral süllyedni a dzsuvába

Elektromos hajtásláncot tesztel a legendás Defenderben a Land Rover.

Messze még a legendás Land Rover Defender leváltásának ideje, úgyhogy az ikonikus karosszériát elektromos hajtáslánc tesztelésére használja a gyártó. Összesen hét prototípus készül, amelyeket valós körülmények között, kemény terepen tesztel majd a Land Rover.

Az autóba 95 lóerős, 330 Nm csúcsnyomatékú villanymotort építettek, amelyhez 27 kWh-s lítium-ion akkumulátor kapcsolódik. Tekintettel a Defender nagy tömegére, a hatótávolság nem kimagasló, csupán 80 kilométeres.

Az akkumulátor önmagában 410 kilós, így az elektromos Defender egy mázsával nehezebb a dízel változatnál. Maradt viszont az összkerékhajtás és a diffizár is, így elvben terepen semmilyen hátrányt nem jelent a villanymotor, a gázlómélység is 800 milliméteres.



Szólj hozzá!

További Garázs

Hirdetés

Népszerű

Technokrata a Facebookon

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki Magazin