Connect with us

Hirdetés

technokrata

A kevesebb néha több

Garázs

A kevesebb néha több

A középkategóriás túramotorok jelenlegi mezőnyébe nagyon is beleolvad az – idén már Magyarországon is kapható – XJ6-os teljes idomos modellje.

Gyémántformát öltő sziluettje karizmatikus és időtlen szépséget kölcsönöz a motornak. Előnyösebb szélvédelmével, kezelhetőségével és utazási komfortjával kezdők és haladók igényeit szeretné kielégíteni.

A Yamaha idén debütáló modelljei között az XJ6-os nem nevezhető egy nagy horderejű újdonságnak, ugyanis magasra tette a mércét a tavaly bemutatott R1 és a V-Max.  Az USA-ban FZ6R néven futó modell európai verziója műszakilag nem sokat változott, hiszen a múlt évben megjelent XJ család műszaki paramétereit hozta magával. A már jól bevált 600 cm3 –es blokk a 78 lóerejével az ingázók és a hétvégi túrázásokat kedvelő motorosok kedvence lehet.  A magasabb kormánya és jobb szélvédelme miatt a hosszabb túrák is bevállalhatók, de a konkurens modellekhez képest nem érezhető az a bizonyos spiritusz, amiért ezt választaná egy hozzám hasonló megalomán figura.

Az idom nélküli (XJ6) és félidomos (XJ6 Diversion) házon belüli kategóriatársait várhatóan kiszorítja majd a palettáról, nemcsak az ABS miatt, hanem a kontrollálhatóbb és kezelhetőbb a vázkialakítás nyújtotta használhatóság miatt is. De mi a helyzet a robosztus Bandit nyers erejével és az árban legnagyobb vetélytársnak számító Honda NT 700V-vel? Végül pedig az esztétikailag pofásabb, kéthengeres Kawasaki Er-6F-el? Ebben a mezőnyben nem lesz könnyű felülmúlni a vetélytársakat, de lehet, hogy nem is ez volt a cél.

A vipera-kék és fekete színekben kapható Diversion F-el a Yamaha modell palettájának frissítését és a kategóriában elért pozíciójának megtartását kívánta elérni. Mindezt egyszerű, parasztvakító részletek nélkül!



Szólj hozzá!

További Garázs

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés