Miért megkerülhetetlen hirdetési felület a Google Ads?
Manapság egyre több lehetőség áll rendelkezésünkre, hogy az online térben népszerűsítsük termékeinket, szolgáltatásainkat. Az egyik kiemelkedő hirdetési felület a Google Ads (korábbi nevén Adwords).
A vásárlások több mint 50%-a úgy indul, hogy a keresőbe beírjuk a fő kulcsszavakat, aminek szeretnénk utánanézni. A kiadott találatok közül a legfelső elemek (amelyeket hirdetés címke jelöl) fizetett hirdetések. Mivel a felhasználók ezeket látják meg elsőként, nagyobb eséllyel fognak ezeken az oldalakon körbenézni.
Ez önmagában egy remek hír! De a Google Ads további hasznos tulajdonságokkal is bír. Nézzük, melyek a legfontosabb előnyei!
A Google Ads hirdetések előnyei
Fizetett hirdetések esetén fontos kritérium, hogy mennyibe kerül egy vásárlás a hirdető számára. A Google Ads egyik legnagyobb előnye, hogy CPC (cost-per-click), azaz kattintásonkénti költségekkel számol, így csak akkor kell fizetnünk, ha a látogató rá is kattint a hirdetésre. Ráadásul nincsen egy minimális költségkeret, mindig a hirdető dönti el, hogy mekkora pénzösszeget szeretne elkölteni egy adott hónapban.
Mivel a hirdetések csak akkor jelennek meg, ha a beállított kulcsszavak egyikét írja be a keresőbe a felhasználó, ezért nagy eséllyel érdeklődik a termékünk, szolgáltatásunk iránt. Így természetesen annak is nagyobb az esélye, hogy vásárolni fog.
A Google hirdetések pontos célzást tesznek lehetővé. Beállítható, hol jelenjenek meg a hirdetések, milyen weboldalakon, milyen földrajzi területeken, de akár az is, hogy milyen idősávban.
Miért éri meg ügynökségre bízni?
A Google Ads hirdetéskezelés is tanulható, de időigényes. Ha nem szeretnél feleslegesen időt, energiát és pénzt szánni a tanulási folyamatra, akkor érdemes szakértői segítséget kérni.
Az ügynökségek előnye, hogy különböző kiegészítő szolgáltatásokkal is segítik a vállalkozásokat. A hirdetési stratégia elkészítése és a hirdetések beállítása mellett egyéb feladatokban is lehet rájuk számítani.
Ezek közé tartozik például, hogy a szakértők monitorozzák a konkurenciát, hogy a vállalkozásod mindig egy lépéssel előttük járjon. A hirdetések folyamatos optimalizációja mellett még a rendszeres konzultáció is elérhető szokott lenni a legtöbb ügynökségnél.
Ezek a szolgáltatások az AdNet Media kínálatában is elérhetőek.
A weboldal állapota kulcsfontosságú
Hiába a profi hirdetés, ha a weboldallal problémák vannak. Manapság a felhasználók több mint 70%-a mobilról nézelődik. Ha a weboldal nem optimalizált mobilfelületre, akkor ezeknek a látogatóknak a nagy része lemorzsolódik még a vásárlás előtt.
Fontos az is, hogy a weboldal képes legyen eladni, máskülönben hiába tereljük hirdetésekkel oda a látogatókat. Ehhez minőségi tartalom, megfelelő felépítés szükséges.
Mielőtt belevágunk a hirdetésekbe, érdemes a weboldalt is átnézni!
