Pofonegyszerű hirdetésvásárlás a hazai adtech startup segítségével
Minden marketinges és cégvezető tudja, hogy a márkaépítés fontos. A DisplayNOW hirdetési webshop azért jött létre, hogy a cégek építhessék a márkájukat, és így értékesítésük is hatékonyabb, eredményesebb legyen.
A DisplayNOW.net egy speciális webshop, mellyel egyszerűen, néhány kattintással vásárolhatók hirdetési kampányok. Az új platform a hazai prémiumkiadványok felületein kínál olyan hirdetési lehetőségeket, amelyek segítenek a cégeknek, hogy piacaikat bővítsék, termékeiket sikeresebben, nagyobb volumenben tudják értékesíteni.
Egyre nő azoknak a száma, akik nem tudnak tovább növekedni az eddigi eszközeikkel, sokaknak megdrágult a hirdetések ára, vagy romlott azok hatékonysága. A hirdetési webshop azokat a sikeres hazai vállalkozásokat célozza meg, akik a már kipróbált Google- és Facebook-hirdetési eszközeiken túl további hirdetési megoldásokkal szeretnék fejleszteni marketing eszköztárukat.
A DisplayNOW.net oldalán jelenleg negyven online médium több mint százötven hirdetési csomagja érhető el. Ez a szám folyamatosan bővül, valamint a klasszikus displaymegoldásokon túl például podcastcsomagok és egyedi hirdetési megoldások is elérhetők a platformon.
Márkaépítés nélkül nem elég hatékony az értékesítés. A segített konverziós Google Analytics adatok alátámasztják, hogy a displayhirdetés és az értékesítési hirdetés összességében jobban teljesít, mint ha csak értékesítési hirdetést futtatnánk. De ez logikus, hiszen 1+1 mindig több mint az 1+0.
Ezért akarnak a kkv-k több lábon állni
Alig telik el hét, hogy ne lehetne hallani letiltott hirdetési fiókokról, oldalakról. Egyre többen gondolják úgy, hogy ha Donald Trump, az USA elnöke elveszthette a Facebook-oldalát, akkor velük is megtörténhet.
Ezért akar egyre több cég több lábon állni hirdetési szempontból is, hogy több platform biztosítsa a bevételüket. A DisplayNOW.net segítségével már ötvenezer forinttól lehet kampányt indítani prémiumkiadványok felületein, akár zónaszintű targettel.
A platform használata teljes kontrollt tesz a kkv-hirdetők kezébe. Az eredmények Google Analytics segítségével mérhetők közvetlen UTM-paraméterezéssel, közvetetten segített konverziós adatokkal, vagy az organikus forgalmi adatokon keresztül, valamint akár URL-rövidítő használatával is.
A DisplayNOW felületén vásárolt kampányok statisztikája (Gemius-adatok) pedig már az indulás pillanatától elérhető és ellenőrizhető a felületen is, saját kampányaink eredményei egyszerűen értékelhetők és összehasonlíthatók lesznek.
Az új hirdetési webshop felfedezéséhez látogasson el a www.displaynow.net weboldalra. Hírlevélre feliratkozó hirdetőknek most extra 50 ezer forint értékű hirdetési felület jár ajándékba!
