Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Fujitsu az élen a menedzselt szolgáltatások európai piacán

E-gazdaság

A Fujitsu az élen a menedzselt szolgáltatások európai piacán

A Fujitsu az élen a menedzselt szolgáltatások európai piacán

A Magic Quadrant felmérésében a Gartner a „vezetők” szegmensébe sorolta a Fujitsut

A Fujitsu a „vezetők” szegmensében kapott helyett a menedzselt munkahely szolgáltatások (Managed Workplace Services, MWS) európai piacáról készített legfrissebb Gartner Magic Quadrant felmérésben. A jelentés a végfelhasználói outsourcing-szolgáltatásokat (EUO) és a végfelhasználóknak felhőalapú, automatikus, integrált támogatást nyújtó, új digitális munkahely szolgáltatásokat is értékeli. A Gartner két fő szempont – a jövőkép teljessége és a végrehajtási képesség – szerint állította sorba a 15 vizsgált szállítót.

A Gartner megfogalmazása szerint:

„A vezetők hozzáértő módon nyújtják szolgáltatási megoldásaikat, világos jövőképpel rendelkeznek a szolgáltatási piac fejlődési irányára nézve, és képességeik aktív továbbépítésével és fejlesztésével tartják fenn vezető pozíciójukat. A vezetők szegmense határozza meg az MWS-piac jövőbeni fejlődésének irányát.”

A jelentés ezt is megállapítja:

„Az MWS lényege a digitális munkahely élményének biztosítása a végfelhasználók számára annak érdekében, hogy a szervezetek az otthonira jobban emlékeztető munkakörnyezeten keresztül, a legtöbbet tudják kihozni a digitális technológia lehetőségeiből az új digitális üzleti szolgáltatások nyújtása és a dolgozói elkötelezettség és a reagálókészség erősítése terén.”

A Fujitsu kiterjedt portfóliót kínál végfelhasználói szolgáltatásokból, és jelenleg több mint ötmillió munkahelyet üzemeltet világszerte. Kínálatában szerepelnek hagyományos és virtuális asztali gép-szolgáltatások, menedzselt mobil szolgáltatások, csoportmunka-szolgáltatások és -támogatás, amelyek mindegyike a vállalat MetaArc digitális üzleti platformjára épül. Hogy segíteni tudjon a vállalatoknak kiaknázni a digitális átalakulás előnyeit, eloszlatni a biztonsági aggályokat és kezelni a változó üzleti igényeket, a Fujitsu „co-creation” szemléletet követve működik együtt ügyfeleivel. Megoldásai egyensúlyt teremtenek ügyfelei meglévő hagyományos IT-infrastruktúrája és a gyors digitális IT között – támogatva ezzel az emberek, az adatok és az alkalmazások összekapcsolását és a munkakörnyezetek átalakítását.

A Fujitsu saját megítélése szerint stratégiai jövőképének és világos fejlesztési ütemtervének köszönhetően került a legmagasabb kategóriába, a „vezetők” közé a Gartner felmérésében. A Fujitsu átfogó szolgáltatásportfóliót kínál, és az érdemi üzleti eredmények elérését állítja a középpontba. Szolgáltatása mindig tanácsadással indul, az alkalmazások átalakításával folytatódik, és végül a menedzselt munkahely szolgáltatás nyújtásában csúcsosodik ki, amelynek keretében számos iparágat és technológiát (köztük a dolgok internetjét/IoT) lefedő speciális megoldásokkal látja el ügyfeleit.

„Egyetértünk a Gartner előrejelzésével, mely szerint 2020-ra a szervezetek egyharmadának versenypozícióját az fogja meghatározni, mennyire lesznek képesek dolgozóik kreatívan hasznosítani a digitális technológiákban rejlő potenciált. Úgy gondoljuk, a Gartnertől kapott ‘vezető’ besorolás is bizonyítja, hogy a Fujitsu segíteni tud ügyfeleinek fokozni reagálókészségüket, és elindulni az erős versenypozíció megszerzéséhez vezető úton”

– mutatott rá Karyn Jeffrey, a Fujitsu alelnöke, és végfelhasználói szolgáltatásokért, globális szállításokért, valamint menedzselt infrastruktúra szolgáltatásokért felelős vezetője.

További E-gazdaság

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés