Connect with us
Hirdetés

technokrata

Saját céget alapítanál? Ezekre feltétlenül figyelj oda!

E-gazdaság

Saját céget alapítanál? Ezekre feltétlenül figyelj oda!

Saját céget alapítanál? Ezekre feltétlenül figyelj oda!

Vállalkozást indítani sohasem könnyű. A siker receptjét ugyanis nem lehet pénzért megvásárolni, ezért minden startupnak magának kell megtapasztalnia, hogy milyen kihívások várnak rá az üzleti életben.

A cégednek legyen nagyon hamar saját weboldala

Rengeteg startup születik, amelyek közül sok csak igen későn készít magának saját weboldalt. Ez nagy hiba, hiszen egy esetleges érdeklődő hamar bizonytalanná válhat, ha olyasvalakitől szeretne szolgáltatást igénybe venni, akit nem talál meg az interneten. Ugyanez a helyzet a partnerekkel is, nehéz ma valakit komolyan venni, aki még egy honlapot sem hajlandó a cégének csinálni. Különösen annak fényében, hogy 2016-ban már nem is nagy összeg egy saját weboldal, egy valamirevaló fejlesztő megfizethető áron el tud elkészíteni egy tetszetős kinézetű példányt. Ehhez kapcsolódóan érdemes megfelelő tárhelyet is választani, eléggé furcsán veszi ki magát, ha a nézelődő hibakódokkal és elérhetetlen weboldallal találkozik.

usingsmartphone

Legyél mobil barát

Bár ez is a weboldalhoz kapcsolódik, külön részt érdemel, hiszen még most is több esetben találkozhatunk olyan weboldalakkal, amelyeket nem optimalizáltak mobilkészülékre. Mivel 2016-ban már a legolcsóbb érintőképernyős telefonokkal is lehet internetezni, ezért különösen ajánlott (majdhogynem kötelező!) egy mobil site létrehozása is. Ennél a pontnál, mindenképpen szeretnénk felhívni a figyelmeteket, hogy a reszponzív weboldal és a mobil site két különböző dolog. Az, hogy a weboldal megtekinthető legyen mobiltelefonról is, egy természetes és alapvető elvárás kell, hogy legyen. Viszont a külön mobilra tervezett oldalakra ( kevesebb menü, könnyebb kezelhetőség, átláthatóbb funkcionalitás ) szintén érdemes figyelmet fordítani! Ne felejtsétek el, hogy a mobiltelefonok használata drasztikusan növekedett az utóbbi néhány évben és nem valószínű, hogy alább hagy ez a tendencia, sőt!

Ne ígérj túl sokat

Nemcsak az interneten érvényes ez a pont, de a szóbeli ígérettel eltérően ennek hosszú ideig nyoma marad. Ezért jól gondold meg, hogy mit teszel ki a honlapodra, hiszen ha olyan szolgáltatást/átütő újítást ígérsz, amelyet nem tudsz betartani, akkor könnyen nagy csalódások érhetnek, hiszen hamar elterjed a híre a hazugságnak.

Kövesd figyelemmel, mire kattannak a látogatóid

Bár magától értetődő, de mi is gyakran tapasztaltuk, hogy sokan egyszerűen nem követik figyelemmel, hogy az általuk létrehozott weboldalon mi az, amire kattintanak a felhasználók. Így könnyen előfordulhat, hogy egy lényegtelen tartalom van a középpontban, amely egy esetleg izgalmasabb, több kattintást generáló cikk elől veszi el a helyet.

Figyelj oda, milyen címről mennek ki az e-mailek

Kevés kínosabb dolog van annál, mint egy professzionális, az új vállalkozásod népszerűsítő anyagot valamilyen ingyenes címről kiküldeni. Persze, jó dolog a Gmail és a Hotmail, de egy saját cím azért komolyabb háttértudást sejtet, ami sokat jelenthet az induláskor. Főleg azért is nagyon visszás az ingyenes cím, mert manapság már tényleg nem drága egy saját e-mail cím létrehozása, rengeteg olyan csomag közül választhatunk az interneten amelyik havi 10-15 ezer forintért saját címet, tárhelyet és más szolgáltatást kaphatunk a vállalkozásunkhoz.

(A cikk eredetileg a Rendszergizda blogon jelent meg, a szerző saját írása.)

További E-gazdaság

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés