Connect with us

Hirdetés

technokrata

Átadták az első magyar Focus RS500-at

Garázs

Átadták az első magyar Focus RS500-at

Az ötszázas szériából hat lesz magyaré. Egyikük már élvezi is.

Leleplezése után 12 óra alatt mind elkelt, összesen 500 darab készül, s ebből hatot magyar ember rendelt – ő a Ford Focus RS500. A “mezei” RS csakis háromajtósként elérhető spéci változata mattfeketében, 2,5 literes, öthengeres, benzines turbómotorral, 305 helyett 350 lóerővel és 440-ről 460 Nm-re emelt csúcsnyomatékkal 2500 és 4500 közti fordulatszámon.

Mikko Hirvonen, a Ford ralipilótája az összkerékhajtást sem hiányolja:

Módosították a töltőlevegő-hűtőt, a légszűrőt, a vezérlést és a kipufogót. A futómű és a fék változatlan. Százra három tizeddel hamarabb, 5,6 mp alatt száguld, végsebessége 265 km/h – az RS500 a legerősebb és leggyorsabb sorozatgyártott, közúti használatra épített európai Ford. Váltója hatfokozatú manuális, jár hozzá önzáró differenciálmű, fekete könnyűfém kerekei 19 collosak, féknyerge vörös.

Nürburgringi móka, csodás hang:

Vörös lehet a bőrkárpitozása is – az első magyar ezzel az extrával vette át autóját a solymári Ford-kereskedésben. Az RS500 alapára 11,55 millió forint, azaz másfél millióval drágább az RS-nél. Egyébként a kontingens java Nagy-Britanniáé 101-gyel, Franciaország 56, Németország 55, de például (Belgiummal osztozva) Luxemburg parányi, persze annál módosabb nagyhercegsége is 50 überFordot kapott.



Szólj hozzá!

További Garázs

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés