Csenget a siker – vonalban a call center
Napjainkban mind nagyobb figyelmet kapnak azok az elvárások, amelyeket a telesales szektorban dolgozó vállalatokkal szemben támasztanak. A hideghívások és az ügyfélszolgálati feladatok terén egyaránt minőségi eredményt kell elérniük.
Rövid idő alatt megragadni az ügyfelek figyelmét, releváns információkat nyújtani és meggyőző válaszokat adni a kérdésekre. Ezek a feladatok különösen bonyolulttá válnak, amikor a kommunikáció telefonon történik. A ConnectYOU Call Center válasza erre az, hogy gondosan válogatott csapatot épít fel.
A kihívások útvesztőjében
A telesales cégekre háruló feladatok köre egyre összetettebb. A piaci környezet gyors változásai miatt folyamatosan alkalmazkodniuk kell az új versenytársakhoz, technológiákhoz és ügyfél-preferenciákhoz.
Küldetésüknek kell tekinteniük a hatékony lead generálást, és szakértelmet tanúsítaniuk a különböző iparágakban. Csak azok a cégek maradnak talpon a piacon, amelyek egyedi igényeknek megfelelő, testre szabott megoldásokat tudnak nyújtani, és eredményesen szereznek ügyfeleket az új és a biztos lábakon álló megrendelőknek is.
A feladat határozza meg a kiválasztást
A magas színvonalú szolgáltatás titka a személyes kapcsolat hiányát ellensúlyozó felkészültség és szakértelem. Ennek megfelelően számos stratégiát alkalmaznak a telesales területén. Jellemzően olyan képzési programokat dolgoznak ki, amelyek a kommunikációs készségek és az empátia fejlesztésére összpontosítanak.
A cél, hogy a munkatársak hatékonyabban tudjanak kapcsolatot teremteni telefonon keresztül. Nem támaszkodhatnak a nonverbális jelekre, a testbeszédre, az arcjátékra, így nehezebb felkelteni az érdeklődést, meggyőzni és lekötni az ügyfeleket.
Egy telesales cég a sikerét egy jól összeválogatott csapatra tudja építeni. Első körben különös gondot kell fordítania arra, hogy a legrátermettebb munkatársakat szigorú szakmai kritériumok alapján válassza ki. Emellett a már dolgozók teljesítményét folyamatosan figyelemmel kísérve a tehetséges kollégák képzésébe is időt és energiát érdemes fektetnie.
A sokszínű csapat ereje
A társadalmi felelősségvállalásra kiemelt figyelmet fordító telesales vállalatok nemcsak értéket teremtenek, de egyúttal azonosítják azt a különleges potenciált, amelyet egyes munkavállalói csoportok képviselnek.
A pályakezdők friss tudással rendelkeznek és nyitottabbak az új technológiákra. A megváltozott munkaképességű emberek gyakran rendkívül kitartásról és problémamegoldó képességről tesznek tanúbizonyságot. A kisgyermekes szülők kiváló időgazdálkodási és multitasking tapasztalattal bírnak, míg az idősebb generáció értékes élettapasztalatot és stabilitást vihet a munkahely mindennapjaiba.
Egy jó stratégia, és a sokszínű munkaerő egy telesales cég számára nem csupán a nehézségek sikeres leküzdését jelenti, hanem erősebbé, rugalmasabbá és versenyképesebbé is teszi.
További friss híreket talál a Technokrata főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
