Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Nokia és az IMG/TWI a világ legnagyobb mobil multimédiás sportszolgáltatásának próbáját bonyolítot

Kütyük

A Nokia és az IMG/TWI a világ legnagyobb mobil multimédiás sportszolgáltatásának próbáját bonyolítot

A Nokia és az IMG/TWI nemzetközi sportmarketing vállalat közösen fejleszti az Essential Sports Service (Nélkülözhetetlen sportinformációk) szolgáltatást, amely sporttal kapcsolatos képeket, híreket, újdonságokat és rádiókommentárokat kínál a sport iránt érdeklődők mobiltelefonján.

A szolgáltatást saját márkaneve alatt összesen öt szolgáltató kínálta MMS-előfizetői számára a Távol-Keleten és Európában.

˝A projekt egyértelműen megmutatta, mire képes az MMS a sporttal kapcsolatos tartalmak terén˝ – mondta Mark Selby, az IMG/TWI mobilrészlegének vezetője. ˝Az SMS-sel és WAP-pal összekapcsolt MMS átfogó, időszerű és izgalmas tartalmakat tesz elérhetővé a sportrajongók számára. A mobil adatszolgáltatások ma már képesek a sport igazi élményét elhozni, újabb bevétel forrást teremtve ezáltal a mobilszolgáltatók számára˝.

˝A Nokia rendkívül értékesnek tartja ezt a tesztet, hiszen alátámasztotta azon elképzelésünket, hogy a márkával ellátható termékek egyik kiemelkedő példájaként emlegetett sport válik majd a mobil multimédia egyik legfontosabb hajtóerejévé. A mobil adatszolgáltatások már ma is világszerte mintegy 40 milliárd eurós éves forgalmat jelentenek, 2007-re pedig ez a szám a várakozásaink szerint meghaladja majd a 180 milliárd eurót˝ – mondta Esa Harju, a Nokia Networks marketing-igazgatója.

˝A Nokia a kialakulóban lévő piaci területek referenciapontjainak korai kijelölésével, illetve a tartalom- és a hálózatszolgáltatók összekapcsolásával továbbra is segíti ügyfeleit az új bevételforrások kialakításában˝ – tette hozzá.

A tesztben résztvevő szolgáltatók, így a Hong Kong-i CSL, a thaiföldi DTAC, a szingapúri M1 és StarHub, valamint a nagy britanniai O2 megerősítették, hogy a próbaüzem kedvező hatást gyakorolt az adatforgalomból származó bevételeik alakulására, értékes tapasztalatot jelentett, és alapul szolgál majd a jövőbeli MMS szolgáltatás-kínálatuk kialakításához.

A kísérletben résztvevő felhasználók 90 százaléka elégedett volt a próbaüzem során biztosított szolgáltatással. A tartalomkínálatot a helyi igényeknek megfelelően, földrajzi egységek szerint alakították ki. A sportágak között labdarúgás, golf, tenisz, atlétika, krikett, motorsportok, tollaslabda és lóverseny szerepelt.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés