Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Toyota az autóipar legértékesebb márkaneve

Garázs

A Toyota az autóipar legértékesebb márkaneve

Egy felmérés szerint a Toyota márkanév cseng legjobban az autóiparban.

Az Interbrand idén is elkészítette nagy globális márkafelmérését. A listát a márkanevek értéke alapján állítják össze, ez természetesen nem egyenlő a cégek értékével.

Az első tízbe egyetlen autógyártó sem került be, bár a Toyota (27,764 millió dollár) éppen csak kicsúszott innen. A japánok a 11. helyet szerezték meg, eggyel megelőzve a Mercedes-Benzet (27,445 millió dollár).

A világ legértékesebb márkaneve a Coca-Cola (71,861 millió dollár). A Mercedes német riválisai közül a BMW (24,554 millió dollár) a 15., az Audi (6,171 millió dollár) az 59. helyet szerezte meg.



Szólj hozzá!

További Garázs

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés