Connect with us

Hirdetés

technokrata

Megmutatták, milyen lesz a jövő a marketingje

E-gazdaság

Megmutatták, milyen lesz a jövő a marketingje

A 2016-os Marketing Expón jártunk.

Akinek már van saját vállalkozása, vagy épp alapítani készül egyet, annak szinte biztosan ismerősen cseng Wolf Gábor neve. A szakember a kis- és középvállalatoknak szóló marketingtevékenységeivel szerzett óriási hírnevet hazánkban. Ugyan munkásságáról megoszlik a szakma véleménye, abban viszont mindenki egyet ért, hogy motiválni azt nagyon tud!

14712537_10154631843291941_268215512141200291_o

Ez már az általa is vezetett vállalkozás, a Marketing Commando népszerűségén is látszik, hiszen a Facebookon nem kevesebb, mint 100 ezer lájkolót gyűjtöttek össze, amely példa nélküli ebben a szegmensben. Persze ennyi követő mit sem ér, ha az ember nem képes számukra megfelelő tartalmat előállítani. Nos, ezt a részt is kipipálhatjuk, elég csak a hétfő reggeli marketing meetingekre gondolni, amelyek folyamatosan a monitorok elé szögezik a lelkes, marketinget tanulni vágyó vállalkozókat.

Van azonban a Marketing Commandónak egy sokkal ismertebb és nagyobb tradícióval rendelkező eseménye, amelyet nem a Facebookon, hanem a Lurdy Házban tartanak. Ez pedig nem más, mint a Marketing Expo. Az egész napos rendezvényre már 7 éve várják a látogatókat és a korábbi évekhez hasonlóan idén is sikerült megtölteni az üzletház konferenciatermeit.

14633202_10154635289996941_3415222481708568412_o

Tanulni, tanulni, tanulni

Egy jó eseményhez persze nemcsak reklám, de tartalom is kell. A Marketing Expón ezért 11 szakember előadásait lehetett megnézni. A színvonalas rendezvényen Wolf Gábor mellett többek között Sebestyén Márton, a Seolab vezetője és hazánk egyik legnagyobb Google-szakértője is tiszteletét tette, de ott volt még Janata Kriszta is, a Marketing Commando másik oszlopos tagja, aki a szövegírás rejtelmeibe vezette be az érdeklődőket.

Emellett Kardos Géza, a Dale Carnegine Magyarország vezetője arról is elárult néhány titkot, hogy a cégvezetők minek köszönhetően jutnak el a sikerig. Egyebek mellett a résztvevők megismerhették a tökéletes árazás titkát is, sőt, aki ott volt, az a jövőben a vevőkre is jobban céloz majd, hiszen ilyen információkkal is gazdagodott az esemény során.

14712894_10154635289436941_1895020386473671557_o

Networking

Aki követi a Marketing Commandót, az bizonyára nem lepődik meg azon, hogy a networking, azaz a kapcsolatépítés kiemelkedő szerepet kapott az esemény során. Mindez nem is véletlen, hiszen az egész országból özönlöttek ide a résztvevők, volt fodrász, kertész és informatikával foglalkozó vállalkozó is, így mindenki megismerkedhetett olyannal, aki valahogyan segíteni tudja az ő üzletét. Szemlátomást jól működött ez, az ottlétem alatt rengeteg névjegykártya cserét láttam, azaz biztos vehetjük, hogy több gyümölcsöző együttműködés is itt kezdődött el.

14691992_10154631710526941_4510151290310350312_o

Tobzódtak a kiállítók

Természetesen nemcsak előadásokra lehetett beülni a Marketing Expón, de számtalan kiállító közül is választhattak az érdeklődők. A jelenlévők listája igen széles volt, így aki nem üres pénztárcával érkezett, az garantáltan előfizetett valamire vagy vitt haza könyvet/tananyagot a táskájában. A könyveket egyébként nem véletlenül említettem meg, szinte minden kiállító hozott magával valamit, legyen szó akár az ő saját szolgáltatásukhoz kapcsolódó írásról vagy épp egy neves szerző motiváló művéről. De jól járt az is, aki a tanulásba fektetett, számtalan kisvállalkozás készült tréningekkel, amelyekre csak a Marketing Expón lehetett kedvezménnyel megvásárolni a belépőt. Ha már a belépőnél járunk, azt sem hagyhatom ki, hogy a Marketing Expo 25 ezer forintos belépőjének ára kuponok formájában teljes egészében levásárolható, így ha az ember ügyes, tulajdonképpen ingyen ment ki a kiállításra.

14700836_10154631843011941_3243453677458864833_o

Felkészültek a jövőre

Az idei Marketing Expo egyértelműen a jövő évre való felkészítésről szólt, azaz arról, hogy a kis- és középvállalatok vezetői megismerjék, hogy milyen taktikákkal és milyen marketing eszközökkel érhetnek el sikert a jövőben. Ahogyan a résztvevőkön láttam, az elmondott tippek/trükkök jól jönnek majd, tehát biztosan színesedik, izgalmasabbá válik a hazai kkv-k marketing tevékenysége. Ennek pedig egyformán örülhetnek majd a cégvezetők és a vásárlók is, hiszen előbbiekhez több ügyfél jön majd, utóbbiak pedig úgy érzik, a lehető legjobb helyen költötték el a pénzüket.

(Képek forrása: Marketing Commando)



Szólj hozzá!

További E-gazdaság

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés