E-gazdaság
Megmutatták, milyen lesz a jövő a marketingje
A 2016-os Marketing Expón jártunk.
A 2016-os Marketing Expón jártunk.
Akinek már van saját vállalkozása, vagy épp alapítani készül egyet, annak szinte biztosan ismerősen cseng Wolf Gábor neve. A szakember a kis- és középvállalatoknak szóló marketingtevékenységeivel szerzett óriási hírnevet hazánkban. Ugyan munkásságáról megoszlik a szakma véleménye, abban viszont mindenki egyet ért, hogy motiválni azt nagyon tud!
Ez már az általa is vezetett vállalkozás, a Marketing Commando népszerűségén is látszik, hiszen a Facebookon nem kevesebb, mint 100 ezer lájkolót gyűjtöttek össze, amely példa nélküli ebben a szegmensben. Persze ennyi követő mit sem ér, ha az ember nem képes számukra megfelelő tartalmat előállítani. Nos, ezt a részt is kipipálhatjuk, elég csak a hétfő reggeli marketing meetingekre gondolni, amelyek folyamatosan a monitorok elé szögezik a lelkes, marketinget tanulni vágyó vállalkozókat.
Van azonban a Marketing Commandónak egy sokkal ismertebb és nagyobb tradícióval rendelkező eseménye, amelyet nem a Facebookon, hanem a Lurdy Házban tartanak. Ez pedig nem más, mint a Marketing Expo. Az egész napos rendezvényre már 7 éve várják a látogatókat és a korábbi évekhez hasonlóan idén is sikerült megtölteni az üzletház konferenciatermeit.
Tanulni, tanulni, tanulni
Egy jó eseményhez persze nemcsak reklám, de tartalom is kell. A Marketing Expón ezért 11 szakember előadásait lehetett megnézni. A színvonalas rendezvényen Wolf Gábor mellett többek között Sebestyén Márton, a Seolab vezetője és hazánk egyik legnagyobb Google-szakértője is tiszteletét tette, de ott volt még Janata Kriszta is, a Marketing Commando másik oszlopos tagja, aki a szövegírás rejtelmeibe vezette be az érdeklődőket.
Emellett Kardos Géza, a Dale Carnegine Magyarország vezetője arról is elárult néhány titkot, hogy a cégvezetők minek köszönhetően jutnak el a sikerig. Egyebek mellett a résztvevők megismerhették a tökéletes árazás titkát is, sőt, aki ott volt, az a jövőben a vevőkre is jobban céloz majd, hiszen ilyen információkkal is gazdagodott az esemény során.
Networking
Aki követi a Marketing Commandót, az bizonyára nem lepődik meg azon, hogy a networking, azaz a kapcsolatépítés kiemelkedő szerepet kapott az esemény során. Mindez nem is véletlen, hiszen az egész országból özönlöttek ide a résztvevők, volt fodrász, kertész és informatikával foglalkozó vállalkozó is, így mindenki megismerkedhetett olyannal, aki valahogyan segíteni tudja az ő üzletét. Szemlátomást jól működött ez, az ottlétem alatt rengeteg névjegykártya cserét láttam, azaz biztos vehetjük, hogy több gyümölcsöző együttműködés is itt kezdődött el.
Tobzódtak a kiállítók
Természetesen nemcsak előadásokra lehetett beülni a Marketing Expón, de számtalan kiállító közül is választhattak az érdeklődők. A jelenlévők listája igen széles volt, így aki nem üres pénztárcával érkezett, az garantáltan előfizetett valamire vagy vitt haza könyvet/tananyagot a táskájában. A könyveket egyébként nem véletlenül említettem meg, szinte minden kiállító hozott magával valamit, legyen szó akár az ő saját szolgáltatásukhoz kapcsolódó írásról vagy épp egy neves szerző motiváló művéről. De jól járt az is, aki a tanulásba fektetett, számtalan kisvállalkozás készült tréningekkel, amelyekre csak a Marketing Expón lehetett kedvezménnyel megvásárolni a belépőt. Ha már a belépőnél járunk, azt sem hagyhatom ki, hogy a Marketing Expo 25 ezer forintos belépőjének ára kuponok formájában teljes egészében levásárolható, így ha az ember ügyes, tulajdonképpen ingyen ment ki a kiállításra.
Felkészültek a jövőre
Az idei Marketing Expo egyértelműen a jövő évre való felkészítésről szólt, azaz arról, hogy a kis- és középvállalatok vezetői megismerjék, hogy milyen taktikákkal és milyen marketing eszközökkel érhetnek el sikert a jövőben. Ahogyan a résztvevőkön láttam, az elmondott tippek/trükkök jól jönnek majd, tehát biztosan színesedik, izgalmasabbá válik a hazai kkv-k marketing tevékenysége. Ennek pedig egyformán örülhetnek majd a cégvezetők és a vásárlók is, hiszen előbbiekhez több ügyfél jön majd, utóbbiak pedig úgy érzik, a lehető legjobb helyen költötték el a pénzüket.
(Képek forrása: Marketing Commando)
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a...
Szemeretelep és Miklóstelep határán épül fel a XVIII. kerület talán legigényesebb, legmodernebb új negyede. A volt...
Anyagmozgatás – Ha a játékokról nagyban gondolkodunk, akkor érdemes a REGIO Játék Törökbálinton megvalósított raktárrendszerét megismerni,...
A győri Széchenyi István Egyetem együttműködési megállapodást kötött a független kutatóhálózat irányításáért és működtetéséért felelős HUN-REN...
A QNAP® Systems, Inc. (QNAP) ma kiadta a QTS 5.2 béta NAS operációs rendszert, benne a Biztonsági Központtal,...
A tíz gigabites 5.5G-t használó innovatív eszközöket mutatott be Budapesten a Huawei
Továbbra is kiemelkedő a fővárosi agglomeráció vándorlási többlete: az elmúlt húsz évben több településen is megduplázódott...
Az áttéréssel viszont új feladatok és sok tervezés vár a közüzemi szolgáltatókra
Magyarországon 2024. március 1-től kezdődően a nagyobb élelmiszerkereskedőket kötelezik arra, hogy figyelemfelhívó tájékoztatást adjanak a vásárlóknak,...
Újabb akadály hárul el a nagy hatótávolságú e-kamionok elterjedése elől. Sikeres tesztet teljesített a Siemens: töltési...
Az energiarendszerről készített digitális ikrek a gyártervezés jövőjére is kihatnak Komoly mérnöki feladatot könnyít meg a...
Az UltiMaker április 22-én bemutatta az UltiMaker Factor 4 új, ipari 3D nyomtatót, amelyet kifejezetten gyártóüzemi...
2024. február 17-től minden digitális szolgáltatónak (például piactér, közösségi oldal, tartalommegosztó platform, alkalmazás-áruház, utazási és szállásplatform)...
A fenntartható ásványvízfogyasztás iránt egyre növekszik a kereslet Magyarországon. Eközben az év elején bevezetett visszaváltási rendszer...
A független, integrált távközlési infrastruktúra-szolgáltató CETIN Hungary Zrt. és a Pécsi Tudományegyetem Műszaki és Informatikai Kara...
Vegyél különböző egyetemekről érkező hallgatókat, sorsold őket vegyes csapatokba, adj megoldást három nap alatt egy ipari...
Az egyik legnagyobb piaci szereplő, a HMKE napelemes rendszerekre specializálódott Optimum Solar Home System a mai...
A kontinensviadal bronzérmeseként az Informatikai Kar csapata képviselheti hazánkat az ICPC programozói versenyen 2024 szeptemberében Kazahsztánban. Prágában...
A Formlabs április 17-én bemutatta a Form 4-et, a következő generációs műgyanta 3D nyomtatóját. A Form...
Ezzel a vállalat átfogó orvosi kijelzőcsaládja immár 13 különböző típusból áll