Connect with us

technokrata

Négy természetes módszer a szorongás leküzdésére

szorongás ellen

LifeStyle

Négy természetes módszer a szorongás leküzdésére

Négy természetes módszer a szorongás leküzdésére

A tartós stressz és a szorongás sajnos egyre több embernél okoz problémát, ami azonban ennél is nagyobb baj, hogy sokan a nyugtató tablettáktól remélik a megoldást. Ezek a szerek azonban súlyos függőséget okozhatnak, ezért érdemes inkább a természetes, nem veszélyes módszereket alkalmazni.

Relaxáció és meditáció

Ne feledd, hogy az életben sok minden fejben dől el, ez pedig természetesen a hangulatodra is igaz. Ha hagyod, hogy a feszültség és a rosszkedv eluralkodjon rajtad, akkor egy olyan negatív spirálba kerülsz, ami miatt az egész világot szörnyű helynek látod majd.

Ennek a folyamatnak azonban gátat lehet szabni a különféle relaxációs és meditációs módszerekkel, melyekkel nagyszerűen ellazíthatod az elmédet és megszabadulhatsz a szorongástól.

Első lépésként érdemes megtanulni az úgynevezett hasi légzést, mely során a levegő egészen mélyre, a tüdő aljáig eljut. A mély lélegzetvételek során javul a szervezet oxigén ellátottsága, lazábbak lesznek az izmok, normalizálódik a pulzus, csökken a belső feszültség.

A meditáció során pedig száműzheted a negatív gondolatokat, és megélheted elméd elcsendesülését a jelen pillanatában. Ezt persze sokat kell gyakorolni, kezdőként próbálkozz a vezetett meditációs gyakorlatokkal!

Szorongás elleni természetes szerek

Számos gyógynövény rendelkezik nyugtató hatású anyagokkal, viszont a gyógyszerekkel ellentétben ezek nem okoznak függőséget és nem leszel tőlük tompa vagy dekoncentrált. Ha nem szereted a gyógyteákat, vagy erőteljesebb hatásra vágysz, akkor próbáld ki a Myrobalan stressz és szorongás elleni gyógynövényes kapszuláit, melyek természetes segítséggel hoznak újra nyugodt tudatállapotba.

A készítmények akut stressz és szorongás, illetve tartósan fennálló pánikbetegség esetén is biztonsággal alkalmazhatóak, akár hosszabb távon is.

Tudatos gondolkodás

A szorongásos tünetek csökkentése érdekében már azzal is szép eredményeket érhetsz el, ha magadba nézve megvizsgálod, mi okozza tulajdonképpen a feszültséget, és más nézőpontból közelíted meg azt.

Először is tedd fel magadnak a kérdést: milyen jellegű dolog miatt vagy stresszes? Olyan tényező miatt, amire van befolyásod, esetleg olyasmi miatt, amire semmiféle ráhatásod sincs? Hogyha az előbbi, akkor igyekezz ne a problémát, hanem a megoldást látni, majd tégy konkrét lépéseket annak érdekében, hogy változzon a helyzet.

Ha viszont a feszültséget egy rajtad teljességgel kívülálló dolog okozza, akkor egyetlen dolgot tudsz tenni, mégpedig azt, hogy elfogadod, és többé nem idegeskedsz miatta. Tipikusan ilyenek az időjárással kapcsolatos tényezők, tehát hiába bosszankodsz az eső miatt, attól még az továbbra is esni fog.

Rendszeres sport

A mozgás a test mellett az elmének is jót tesz, levezetheted vele a feszültséget, elterelheted a gondolataidat, a fizikai aktivitás során felszabaduló endorfin pedig szó szerint boldogságérzetet okoz. Ne kucorodj tehát a kanapéra a bántó gondolataid társaságában, hanem szedd össze magad és menj el sportolni!

Tovább
Kapcsolódó cikkek
Hirdetés

További LifeStyle

Hirdetés
Hirdetés

Népszerű

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

lush

Dotkom

Lelép a social-media felületekről a Lush

2021. november 24. szerda
oracle

Dotkom

Az Oracle megelőzte a Google-t

2021. november 23. kedd
edge
facebook

Dotkom

Jobban rendezhetjük hírfolyamunkat a Facebookon

2021. november 21. vasárnap
winamp

Műszaki-Magazin.hu