Connect with us

Hirdetés

technokrata

Átadták a magyarországi ‘Év Webshopja’ díjat

E-gazdaság

Átadták a magyarországi ‘Év Webshopja’ díjat

Átadták a magyarországi ‘Év Webshopja’ díjat

Közel 200 webáruház indult az idei Év Webshopja díjért

Négyszer többen jelentkeztek idén az Év Webshopja versenyre. A magyar e-kereskedelmet támogató kezdeményezés szellemiségében az egyenlő esélyek megteremtésének és az induló webáruházakban rejlő, akár még kiaknázatlan, lehetőségeknek szentel kiemelt figyelmet.

az-ev-zsuriri

Ünnepélyes keretek között adták át a díjakat az idei Év Webshopja verseny dobogósainak. A szervező Complexpress Logisztika Kft. kiemelt célja a magyar e-kereskedelem és webáruházak támogatása. A komplex és webshop logisztikai szolgáltatásokat nyújtó cég egy olyan verseny keretein belül teszi mindezt, ahol a jelen és a jövő határozzák meg az elbírálás fő szempontjait.

Az értékelés ugyanis nem a múltból eredő mutatókra fókuszál, mint például az éves forgalom, a vásárlói bázis vagy a tőkeerő, hanem a webáruházban rejlő potenciálra. A fő szempontok, többek között, az áttekinthetőség, dizájn, vásárlói élmény vagy a fizetési lehetőségek sokszínűsége volt. Ezeknek a feltételeknek köszönhetően, a fiatal vagy kicsi webáruházak ugyanolyan esélyekkel indulnak, mint a nagy múltú, forgalmukat tekintve sikeresebb márkák.

A független szakmai zsűri tagjai, többek között, Stefano Favaro, a Sport&Event Management és a Faster Promotion tulajdonosa, a közismert séf Buday Péter és Dudás László, a Zepter magyarországi ügyvezetője. Döntésük alapján az első helyezett a SzerszamKell.hu online barkácsáruház lett; második helyen végzett a DODO HOME online bútorbolt; és a harmadik a NaturAnyu organikus baba, gyerek és női szabadidő ruházati termékek forgalmazója.

A kezdeményezés a tavalyi évben debütált először és a 176 résztvevő számát tekintve elmondható, hogy népszerűsége egyre nő. A 2017-es évhez képest négyszer többen jelentkeztek, hogy megmérettessék magukat az esélyegyenlőséget nem csak hirdető, de komoly összeférhetetlenségi szabályt követő versenyben.

„A tavalyi kedvező fogadtatást követően szinte már elvárás volt a webáruházak részéről, hogy az idei évben is megrendezésre kerüljön az Év Webshopja verseny. Igen, már 2017-ben is a verseny résztvevői és annak szponzorai – egymástól függetlenül is – azt emelték ki, hogy mennyire hiánypótló a verseny a maga szakmaiságával. Mivel ezek a visszajelzések annyira egyértelműek és őszinték voltak, már tavaly megfogadtuk, hogy 2018-ban is megszervezzük a vetélkedést.”

– mondja Rácz Péter, a Complexpress ügyvezetője és a verseny ötletgazdája.

A szakmai elismerés abban is megmutatkozik, hogy olyan vállalatok támogatják szponzorként a versenyt, mint a Zepter, a MiniCRM Zrt., a Mediline, a Shoprenter vagy az Ecommerce Expo. Az 5 millió forint összértékű díjakból az MVÜK Zrt. ajánlotta fel a legértékesebbet, egy teljes évre szóló tagságot Magyarország vezető üzleti klubjában. A Magyar Vállalatvezetők Üzleti Közössége mintegy 500 felsővezetőnek nyújt folyamatos kapcsolatépítési lehetőséget, hiszen krédójuk szerint, a komoly üzletek nem cégek, hanem emberek között születnek. Az eddigi sikereken és népszerűségen felbuzdulva a Complexpress jövőre is megszervezi az Év Webshopja versenyt.

További E-gazdaság

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés