Connect with us

Hirdetés

technokrata

A FlixBus annyira modern, hogy akár Google Asszisztenssel is foglalhatunk jegyet

Dotkom

A FlixBus annyira modern, hogy akár Google Asszisztenssel is foglalhatunk jegyet

A FlixBus annyira modern, hogy akár Google Asszisztenssel is foglalhatunk jegyet

A FlixBus az első távolsági buszszolgáltató, amit a Google Asszisztens integrál

A mesterséges intelligencia találkozik a buszos utazással: áprilisban a FlixBus a világ első távolsági buszszolgáltatójaként integrálta ajánlatát a Google Asszisztens rendszerébe, így az utazás tervezése és a jegyfoglalás már hangvezérléssel is lehetséges.

A Google Asszisztenssel a FlixBus utasai gyors és könnyű hozzáférést kapnak a csatlakozásokhoz, menetrendekhez, aktuális árakhoz egy egyszerű kérdés feltevésével. Amikor a megfelelő utazást megtalálták, hangvezérléssel foglalhatják le jegyeiket. A FlixBus funkció először angol, német és francia nyelvterületen lesz elérhető. A nemzetközi FlixBus hálózat csatlakozásai már 2017 márciusától elérhetők a Google Transit funkcióban a magyar felhasználók számára is.

Digitális mobilitás: A FlixBus a Google Asszisztenssel még egyszerűbbé teszi az utazás tervezését

A felhasználóbarát digitális megoldások biztosítása a FlixBus üzleti modelljének szerves részét képezi az öt évvel ezelőtti alapítás óta. Az olyan vezető technológiai cégekkel való együttműködés mellett, mint a Google, a FlixBus anyacége közel 200 programozót is foglalkoztat saját csapatában, akik folyamatosan fejlesztik a cég technológiai ajánlatát, például a FlixBus alkalmazást vagy a buszok valós idejű követését lehetővé tevő „Hol a buszom” funkciót.

„Szeretnénk a FlixBus ügyfeleinek a legjobb utazási élményt biztosítani innovatív digitális megoldások segítségével. A Google Asszisztens integráció lehetővé teszi, hogy az utasaink könnyedén, hangvezérléssel foglalják le a FlixBus leggyorsabb és legolcsóbb csatlakozásait és naprakész utazási információkat kapjanak távolsági buszos utazásukról.”

– mondta el Daniel Krauss a FlixBus társalapítója és informatikai ügyvezető igazgatója.

„Minél előbb kihasználják a cégek a támogató marketing előnyeit, annál valószínűbb, hogy releváns tudás birtokába kerülnek ezen a téren. Örülünk, hogy a FlixBus korán felismerte az ebben rejlő lehetőséget, így partnerként együtt formálhatjuk a digitális asszisztencia jövőjét.”

– tette hozzá Malte Will, a Google Asszisztens termék együttműködésekért felelős menedzsere.

A gyakori kérdések mellett a FlixBus Action közel 800, a FlixBus szolgáltatásához kapcsolódó minta kifejezést tartalmaz, három nyelven. A funkció multimodális keresést is támogatja, szöveges, írásos és kattintás vezérelt módon is használható, attól függően, hogy milyen eszközön történik a kommunikáció a Google Asszisztenssel. Az integráció a FlixBus 250.000 csatlakozását, 27 ország 1700 célállomását teszi könnyen elérhetővé. Áprilisban számos Magyarországot érintő útvonalon is folyamatosan növeli hálózatát a FlixBus, a környező nagyvárosok irányába kibővített ajánlattal kezdi a nyári szezont a mobilitási szolgáltató. Budapestről Bécsbe júniustól napi akár 28 indulás közül választhatnak az utasok, míg Zágrábba a kapacitást megduplázva a forgalmasabb napokon hat zöld buszt is indít majd naponta a vállalat. Emellett Ljubljana, Grác, és Krakkó fele is bővül a menetrend.

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés