Connect with us

Hirdetés

technokrata

Megmutatták, milyen lesz a jövő a marketingje

E-gazdaság

Megmutatták, milyen lesz a jövő a marketingje

A 2016-os Marketing Expón jártunk.

Akinek már van saját vállalkozása, vagy épp alapítani készül egyet, annak szinte biztosan ismerősen cseng Wolf Gábor neve. A szakember a kis- és középvállalatoknak szóló marketingtevékenységeivel szerzett óriási hírnevet hazánkban. Ugyan munkásságáról megoszlik a szakma véleménye, abban viszont mindenki egyet ért, hogy motiválni azt nagyon tud!

14712537_10154631843291941_268215512141200291_o

Ez már az általa is vezetett vállalkozás, a Marketing Commando népszerűségén is látszik, hiszen a Facebookon nem kevesebb, mint 100 ezer lájkolót gyűjtöttek össze, amely példa nélküli ebben a szegmensben. Persze ennyi követő mit sem ér, ha az ember nem képes számukra megfelelő tartalmat előállítani. Nos, ezt a részt is kipipálhatjuk, elég csak a hétfő reggeli marketing meetingekre gondolni, amelyek folyamatosan a monitorok elé szögezik a lelkes, marketinget tanulni vágyó vállalkozókat.

Van azonban a Marketing Commandónak egy sokkal ismertebb és nagyobb tradícióval rendelkező eseménye, amelyet nem a Facebookon, hanem a Lurdy Házban tartanak. Ez pedig nem más, mint a Marketing Expo. Az egész napos rendezvényre már 7 éve várják a látogatókat és a korábbi évekhez hasonlóan idén is sikerült megtölteni az üzletház konferenciatermeit.

14633202_10154635289996941_3415222481708568412_o

Tanulni, tanulni, tanulni

Egy jó eseményhez persze nemcsak reklám, de tartalom is kell. A Marketing Expón ezért 11 szakember előadásait lehetett megnézni. A színvonalas rendezvényen Wolf Gábor mellett többek között Sebestyén Márton, a Seolab vezetője és hazánk egyik legnagyobb Google-szakértője is tiszteletét tette, de ott volt még Janata Kriszta is, a Marketing Commando másik oszlopos tagja, aki a szövegírás rejtelmeibe vezette be az érdeklődőket.

Emellett Kardos Géza, a Dale Carnegine Magyarország vezetője arról is elárult néhány titkot, hogy a cégvezetők minek köszönhetően jutnak el a sikerig. Egyebek mellett a résztvevők megismerhették a tökéletes árazás titkát is, sőt, aki ott volt, az a jövőben a vevőkre is jobban céloz majd, hiszen ilyen információkkal is gazdagodott az esemény során.

14712894_10154635289436941_1895020386473671557_o

Networking

Aki követi a Marketing Commandót, az bizonyára nem lepődik meg azon, hogy a networking, azaz a kapcsolatépítés kiemelkedő szerepet kapott az esemény során. Mindez nem is véletlen, hiszen az egész országból özönlöttek ide a résztvevők, volt fodrász, kertész és informatikával foglalkozó vállalkozó is, így mindenki megismerkedhetett olyannal, aki valahogyan segíteni tudja az ő üzletét. Szemlátomást jól működött ez, az ottlétem alatt rengeteg névjegykártya cserét láttam, azaz biztos vehetjük, hogy több gyümölcsöző együttműködés is itt kezdődött el.

14691992_10154631710526941_4510151290310350312_o

Tobzódtak a kiállítók

Természetesen nemcsak előadásokra lehetett beülni a Marketing Expón, de számtalan kiállító közül is választhattak az érdeklődők. A jelenlévők listája igen széles volt, így aki nem üres pénztárcával érkezett, az garantáltan előfizetett valamire vagy vitt haza könyvet/tananyagot a táskájában. A könyveket egyébként nem véletlenül említettem meg, szinte minden kiállító hozott magával valamit, legyen szó akár az ő saját szolgáltatásukhoz kapcsolódó írásról vagy épp egy neves szerző motiváló művéről. De jól járt az is, aki a tanulásba fektetett, számtalan kisvállalkozás készült tréningekkel, amelyekre csak a Marketing Expón lehetett kedvezménnyel megvásárolni a belépőt. Ha már a belépőnél járunk, azt sem hagyhatom ki, hogy a Marketing Expo 25 ezer forintos belépőjének ára kuponok formájában teljes egészében levásárolható, így ha az ember ügyes, tulajdonképpen ingyen ment ki a kiállításra.

14700836_10154631843011941_3243453677458864833_o

Felkészültek a jövőre

Az idei Marketing Expo egyértelműen a jövő évre való felkészítésről szólt, azaz arról, hogy a kis- és középvállalatok vezetői megismerjék, hogy milyen taktikákkal és milyen marketing eszközökkel érhetnek el sikert a jövőben. Ahogyan a résztvevőkön láttam, az elmondott tippek/trükkök jól jönnek majd, tehát biztosan színesedik, izgalmasabbá válik a hazai kkv-k marketing tevékenysége. Ennek pedig egyformán örülhetnek majd a cégvezetők és a vásárlók is, hiszen előbbiekhez több ügyfél jön majd, utóbbiak pedig úgy érzik, a lehető legjobb helyen költötték el a pénzüket.

(Képek forrása: Marketing Commando)



Szólj hozzá!

További E-gazdaság

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés