E-gazdaság
Megmutatták, milyen lesz a jövő a marketingje
A 2016-os Marketing Expón jártunk.
A 2016-os Marketing Expón jártunk.
Akinek már van saját vállalkozása, vagy épp alapítani készül egyet, annak szinte biztosan ismerősen cseng Wolf Gábor neve. A szakember a kis- és középvállalatoknak szóló marketingtevékenységeivel szerzett óriási hírnevet hazánkban. Ugyan munkásságáról megoszlik a szakma véleménye, abban viszont mindenki egyet ért, hogy motiválni azt nagyon tud!
Ez már az általa is vezetett vállalkozás, a Marketing Commando népszerűségén is látszik, hiszen a Facebookon nem kevesebb, mint 100 ezer lájkolót gyűjtöttek össze, amely példa nélküli ebben a szegmensben. Persze ennyi követő mit sem ér, ha az ember nem képes számukra megfelelő tartalmat előállítani. Nos, ezt a részt is kipipálhatjuk, elég csak a hétfő reggeli marketing meetingekre gondolni, amelyek folyamatosan a monitorok elé szögezik a lelkes, marketinget tanulni vágyó vállalkozókat.
Van azonban a Marketing Commandónak egy sokkal ismertebb és nagyobb tradícióval rendelkező eseménye, amelyet nem a Facebookon, hanem a Lurdy Házban tartanak. Ez pedig nem más, mint a Marketing Expo. Az egész napos rendezvényre már 7 éve várják a látogatókat és a korábbi évekhez hasonlóan idén is sikerült megtölteni az üzletház konferenciatermeit.
Tanulni, tanulni, tanulni
Egy jó eseményhez persze nemcsak reklám, de tartalom is kell. A Marketing Expón ezért 11 szakember előadásait lehetett megnézni. A színvonalas rendezvényen Wolf Gábor mellett többek között Sebestyén Márton, a Seolab vezetője és hazánk egyik legnagyobb Google-szakértője is tiszteletét tette, de ott volt még Janata Kriszta is, a Marketing Commando másik oszlopos tagja, aki a szövegírás rejtelmeibe vezette be az érdeklődőket.
Emellett Kardos Géza, a Dale Carnegine Magyarország vezetője arról is elárult néhány titkot, hogy a cégvezetők minek köszönhetően jutnak el a sikerig. Egyebek mellett a résztvevők megismerhették a tökéletes árazás titkát is, sőt, aki ott volt, az a jövőben a vevőkre is jobban céloz majd, hiszen ilyen információkkal is gazdagodott az esemény során.
Networking
Aki követi a Marketing Commandót, az bizonyára nem lepődik meg azon, hogy a networking, azaz a kapcsolatépítés kiemelkedő szerepet kapott az esemény során. Mindez nem is véletlen, hiszen az egész országból özönlöttek ide a résztvevők, volt fodrász, kertész és informatikával foglalkozó vállalkozó is, így mindenki megismerkedhetett olyannal, aki valahogyan segíteni tudja az ő üzletét. Szemlátomást jól működött ez, az ottlétem alatt rengeteg névjegykártya cserét láttam, azaz biztos vehetjük, hogy több gyümölcsöző együttműködés is itt kezdődött el.
Tobzódtak a kiállítók
Természetesen nemcsak előadásokra lehetett beülni a Marketing Expón, de számtalan kiállító közül is választhattak az érdeklődők. A jelenlévők listája igen széles volt, így aki nem üres pénztárcával érkezett, az garantáltan előfizetett valamire vagy vitt haza könyvet/tananyagot a táskájában. A könyveket egyébként nem véletlenül említettem meg, szinte minden kiállító hozott magával valamit, legyen szó akár az ő saját szolgáltatásukhoz kapcsolódó írásról vagy épp egy neves szerző motiváló művéről. De jól járt az is, aki a tanulásba fektetett, számtalan kisvállalkozás készült tréningekkel, amelyekre csak a Marketing Expón lehetett kedvezménnyel megvásárolni a belépőt. Ha már a belépőnél járunk, azt sem hagyhatom ki, hogy a Marketing Expo 25 ezer forintos belépőjének ára kuponok formájában teljes egészében levásárolható, így ha az ember ügyes, tulajdonképpen ingyen ment ki a kiállításra.
Felkészültek a jövőre
Az idei Marketing Expo egyértelműen a jövő évre való felkészítésről szólt, azaz arról, hogy a kis- és középvállalatok vezetői megismerjék, hogy milyen taktikákkal és milyen marketing eszközökkel érhetnek el sikert a jövőben. Ahogyan a résztvevőkön láttam, az elmondott tippek/trükkök jól jönnek majd, tehát biztosan színesedik, izgalmasabbá válik a hazai kkv-k marketing tevékenysége. Ennek pedig egyformán örülhetnek majd a cégvezetők és a vásárlók is, hiszen előbbiekhez több ügyfél jön majd, utóbbiak pedig úgy érzik, a lehető legjobb helyen költötték el a pénzüket.
(Képek forrása: Marketing Commando)
Ezzel a vállalat átfogó orvosi kijelzőcsaládja immár 13 különböző típusból áll
A munkavállalók képzése létfontosságú: az incidensek 82 százaléka emberi mulasztásból történik
Elon Musk az új belépőktől szedett díjakkal szorítaná ki a közösségi oldalról a szoftverrobotokat, miközben a...
Éves viszonylatban ötszázalékos áremelkedést mért az Otthon Centrum (OC) a fővárosi új építésű lakások piacán. Kevesebb,...
Országos szinten számottevően csökkent a munkavállalói fluktuáció, 28 százalékra mérséklődött tavaly, az egy évvel korábbi 33...
Nagyra értékeli a Széchenyi István Egyetem elmúlt években megvalósult fejlődését dr. Glenn Tiffert, az amerikai Stanford...
Az offshore cég sokak számára ismerős fogalom, mégis kevesen tudják, mit is jelent valójában. Mit értenek...
Már teljes üzemben dolgozik az ország egyik legmodernebb, nemzetközi logisztikai raktára Kecskeméten. Az ország egyik legdinamikusabban...
A Széchenyi István Egyetem Győri Innovációs Parkja a nemzetközi hallgatóknak is új lehetőségeket kínál. A fiatalok...
A versenyen hivatalosan is bemutatják a MC20 Cielo Opera d'arte-t
A munkavédelmi kesztyűk a biztonságos munkavégzés alapkellékei, különféle iparágakban és munkakörülmények között nyújtanak védelmet a kezeknek....
A győri Széchenyi István Egyetem SZESAT Interdiszciplináris Szakkollégiumának műholdépítési szekciója jelentős nemzetközi sikert ért el azzal,...
A Nemzeti Innovációs Ügynökség csatlakozik az EIT Health InnoStars hálózatához, hogy elősegítse a jövőbemutató egészségügyi innovációk...
Váltsa meg jegyét áprilisban a legkedvezőbb, Very Early Bird áron!
Ultraerős gyorstöltők autópályák mellé, e-teherjárművekhez. Továbbfejlesztette töltési portfóliójának zászlóshajóját a Siemens. Az új, 400 kW teljesítményű...
Megint nőtt a nyugdíjazás előtt álló Win 10 piaci részesedése. A Microsoft makacsul kitart amellett, hogy...
A Zyxel Groupot a legjobb 5 százalékos teljesítményt nyújtó vállalatok közé sorolták - és egyike annak...
A belga-magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező Weerts Logistics Park (WLP) HUR One Kft. közel 55 000 m2...
Rosszabb életkörülmények között, de egy sci-finél is izgalmasabban látják a magyarok a jövőt. Minden ötödik magyar...
A társaság 2024 év végéig díjmentesen elérhetővé teszi a könyvelőszoftveréből történő bevallást