Connect with us

Hirdetés

technokrata

Ferrarinak is kell a kibervédelem

Dotkom

Ferrarinak is kell a kibervédelem

Még öt évig együtt: a Kaspersky Lab bővíti együttműködését a Scuderia Ferrarival.

A Kaspersky Lab, a világ egyik leggyorsabban növekvő kiberbiztonsági vállalata örömmel jelenti be, hogy meghosszabbította a Scuderia Ferrarival kötött szponzori szerződését. Az új, öt évre szóló szerződés 2017-től 2021-ig szól majd.

„Ez egy nagy és fontos nap a számunkra, így érthető, hogy nagyon izgatottak vagyunk, hogy ismét meghosszabbíthatjuk az együttműködésünket a Scuderia Ferrari csapatával. Habár különböző területeken dolgozunk, de az értékeink közösek, hiszen mindkét fél elköteleződött, hogy a legjobb legyen abban, amit csinál. Már nagyon várom a további izgalmas projekteket és győzelmeket!” – mondta az együttműködésről Eugene Kaspersky, a Kaspersky Lab elnöke és vezérigazgatója.

A két cég közötti partnerség 2010-ben kezdődött, amelyet évről évre tovább bővítettek a felek. A Kaspersky Lab, a Scuderia Ferrari F1-es istálló szoros közreműködésével hozta létre a Kaspersky Motorsportot, amely összefogja a vállalat összes motorsporttal kapcsolatos tevékenységét.

Eugene Kaspersky-Maurizio Arrivabene

Fe„Látható, hogy bár különböző területeken dolgozunk, nagyon sok közös pont van közöttünk és a Scuderia Ferrari csapata között. Mindkét vállalat vezető szerepet tölt be a saját területén, elköteleződött az innováció mellett és egyaránt szenvedélyesen szereti azt, amit csinál. A Kaspersky Lab csapatával nagyon büszkék vagyunk arra, hogy egy ilyen inspiráló partnerrel dolgozhatunk együtt.” – kommentálta az együttműködést Alexander Moiseev, a Kaspersky Lab Európáért felelős ügyvezető igazgatója és a Kaspersky Motorsport alapítója.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés