Connect with us

Hirdetés

technokrata

Máshogy használják a kütyüket a nők mint a férfiak

Dotkom

Máshogy használják a kütyüket a nők mint a férfiak

Több nő használja tanulásra, kapcsolattartásra, olvasásra és egészségének megőrzésére a kütyüjeit, míg a férfiak gyakrabban navigálnak, és gyakrabban stream-elnek TV-t, filmeket, zenéket.

Mire használjuk leggyakrabban okostelefonjainkat, táblagépeinket, számítógépeinket? Van-e különbség, és ha igen, akkor hol, a nők és a férfiak felhasználói szokásai között?- többek között ezekre a kérdésekre kereste a választ a Samsung összeurópai kutatása, a Samsung Techonomic Index 2015 hazánkban is. A kutatás eredményei sokatmondóak és figyelemreméltóak. Az még nem meglepő, hogy legtöbben emailezésre, fészbukozásra, SMS-ezésre, bankolásra és vásárlásra használják ezeket az eszközöket. Az igazán érdekes dolgok akkor derülnek ki, ha összehasonlítjuk a számokat női-férfi bontásban is. Megtudhatjuk például, hogy sokkal több nő (44 százalék) használja a kütyüjeit arra, hogy egészségesen éljen, táplálkozzon, és fizikailag fitt maradjon, mint ahány férfi (29 százalék). Rengeteg alkalmazás és internetes felület segíti azokat, akik egészségesen akarnak étkezni, rendszeresen sportolnak, valamilyen egészségügyi problémájukat akarják megoldani életmódváltással, vagy egyszerűen csak formában akarnak maradni. Ezek a tartalmak már magyarul is elérhetők, a legnépszerűbb okostelefon-alkalmazásoknak pedig létezik magyar verziója is. Vagyis ma már minden ember megtalálhatja a személyére szabott segítséget a kütyüje segítségével.

samsung1

A kutatásból az is kiderült, hogy sokkal több nő használja kapcsolattartásra a számítástechnikai eszközöket: jóval többen fészbukoznak (+7 százalékpont), SMS-eznek (+5 százalékpont) vagy használnak instant üzenetküldő alkalmazásokat (+7 százalékpont), mint például WhatsApp, Skype vagy Snapchat férfitársaiknál.

samsung2

A magyar felhasználók közel kétharmada (63,5 százalék) szokta térképnézésre, navigációra igénybe venni okostelefonját, táblagépét, vagy számítógépét. Minden negyedik (24,5 százalék) honfitársunk stream-el filmeket vagy TV-műsorokat a netről. Itt azonban a férfiak dominálnak: mindkét esetben 5 százalékpont a különbség javukra.

samsung3

Nyilas Orsolya, vállalati kommunikációs vezető elmondta: „A kutatás arra is választ adott, hogy milyen tartalmakat töltenek le a magyar nők és a férfiak. Eszerint azok a nők, akik tanulásra, képzésre használják okostelefonjukat, táblagépüket, számítógépüket, egy átlagos napon 51 percet töltenek ezzel, szemben a férfiak 41 perces átlagával. Még jelentősebb a különbség az e-könyveket, digitális magazinokat olvasók körében: itt a nők 19 percet „vernek rá” a férfiakra, napi átlag 53, olvasással töltött perccel.”

TI illusztracio 1

Az adatokból azonban úgy tűnik, a streaming szolgáltatásokat egyelőre a férfiak szeretik jobban. Mind a TV-műsorok, filmek, videók streaming-je, mind pedig a zenei streaming jóval népszerűbb körükben. Ha megnézzük azok arányát, akik legalább hetente egyszer igénybe vesznek ilyen szolgáltatást, akkor a férfiaknál a vizuális tartalmak esetén ez 60 százalék, míg a nőknél 54 százalék, a zenei streaming esetében pedig 52 és 46 százalék a férfiak javára.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés