Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Huawei is beszáll az okosórák versenyébe

Huawei Watch-HQ photos-Standard-Gold

Viselhető Tech

A Huawei is beszáll az okosórák versenyébe

A Huawei bemutatta a vállalat okosóráját a Huawei Watch-ot, a TalkBand B2 és a TalkBand N1 viselhető okoseszközeit a Mobile World Congress (MWC) 2015 előestéjén.

Richard Yu, a Huawei Fogyasztói Üzletágának vezérigazgatója az eseményen elmondta: „Az okos eszközök lehetővé teszik a személyes adatok tárolását és elérését, ezért a „Big Data” és a felhő alapú technológia korában a fogyasztók számára ezek jelentik majd az egyik legfontosabb iparági fejlesztést. A mai napon bemutatott okoseszközök a Huawei elkötelezettségét tükrözik aziránt, hogy kreativitást inspiráljon, és olyan termékeket alkosson, amelyek a fogyasztók és környezetük között a kapcsolattartást könnyebbé teszik. Viselhető okoseszközeink csatlakoztatás és szinkronizálás után a felhasználók személyes igényeire szabva nyújtják a legjobb megoldásokat. Kétségkívül ezek a készülékek képviselik majd a legjelentősebb trendet az ágazaton belül, technológiájának és innovációs megoldásainak kiaknázásával a Huawei Fogyasztói Üzletága pedig vezető pozícióra törekszik ezen a piacon.”

A Huawei Watch – az Android Wear által működtetett legújabb okosóra

Huawei Watch-HQ photos-Standard-Silver

A vállalat okosórája ötvözi a legújabb innovatív technológiát az időtálló, klasszikus designnal. A 130 komponensből álló Huawei Watch a cég első valódi, prémium kategóriás okosórája a Huawei viselhető eszközeinek termékpalettáján.

A készülék 1.4 inches érintésre reagáló 400×400 pixeles 286 ppi felbontású, 10,000:1 kontrasztarányú, kerek AMOLED vízálló képernyővel készült, amelyet karcálló, zafír kristály lencse borít. Az óra kijelzője érzékeny a kesztyűs és a nedves kéz érintésére is.

Huawei Watch-HQ photos-Standard-Gold

A Huawei Watch kerete és szíja hidegen kovácsolt, karc és rozsdamentes acél. A készülék három elegáns, arany, ezüst és fekete színekben érhető el. Az óra stílusa ugyanakkor személyre is szabható: a felhasználó a Huawei több mint 40 egyedi számlap-megoldása közül választhat, továbbá a pánt is többféle változatban és anyagban elérhető. A Huawei Watch mágneses töltőállomással tölthető.

Az Android Wear által működtetett készülékkel rendkívül egyszerűen lehet sms-t és e-mailt fogadni. A naptár, az egyéb alkalmazások és a hívásinformáció kényelmesen elérhető és minden esetben rendelkezésre áll. A Huawei Watch az Android 4.3vagy annál frissebb operációs rendszerű készülékekkel kompatibilis. Az okosóra optimális teljesítményét erőteljes 1.2GHz-es processzorra, 4GB tárhelye, 512MB RAM és Bluetooth 4.1. kapcsolódása szavatolja.

Huawei Watch-HQ photos-Standard-Black

A Huawei a sport szerelmeseire is gondolt: az okosórát 6 tengelyes mozgásérzékelővel és beépített pulzusszám mérővel szerelte fel a gyártó. E mellett a készülék barométer érzékelőt is tartalmaz, amely automatikusan érzékeli, hogy a viselője milyen fizikai aktivitást végez. Az óra méri az elétedett kalóriák számát, hegymászás közben a szintkülönbséget, valamint a lépések számát és megtett távolságot is.

A Huawei Watch a világ több mint 20 országában lesz elérhető. A piacra kerülés pontos dátumát és az árinformációkat országonként külön-külön jelenti be a vállalat a későbbiekben.

A Huawei TalkBand B2 – A bluetooth headset és a fitnesz-karkötő tökéletes kombinációja

Huawei Talkband B2

A Huawei TalkBand termékek második generációját képviselő Huawei TalkBand B2 egy professzionálisabb, üzleti dizájnt testesít meg, pontosabb fitnesz tracker funkciókat és a mobileszközökkel való jobb szinkronizációs képességeket nyújt felhasználói számára. Elődjéhez képest erősebb Bluetooth kapcsolatot biztosít, így a Huawei TalkBand B2 nem csupán egy kényelmes eszköz, hanem a bluetooth headset és a fitnesz-karkötő tökéletes kombinációja is egyben. Ideális lehet állandóan elfoglalt, rohanásban lévő üzletembereknek, akik a rendelkezésükre álló kevés szabadidejükben is előszeretettel sportolnak.

Csúcstechnológiás 6-tengelyes szenzorral felszerelve a TalkBand B2 automatikusan felismeri és pontosan rögzíti a mozgásokat, érzékeli a mélyalvási és könnyű alvási periódusok időtartamát, és tippeket ad felhasználóinak a jobb alvási szokások kialakításához.

A TalkBand B2 tökéletes kiegészítője a mobileszközöknek: dual-mikrofonos, zajcsökkentő technológiával és minőségi Bluetooth kapcsolatával nyújt jobb felhasználói élményt. Emellett olyan intelligens funkcióval is rendelkezik, amely észleli, hogy a Bluetooth headset az okosórán van-e vagy sem. Így a beérkező hívásokat vagy a lejátszott zenét automatikusan ennek megfelelően továbbítja az okostelefonba vagy a TalkBand B2-be. A B2 továbbá egy csipogó funkcióval is rendelkezik, amely típustól függetlenül képes megtalálni a felhasználó okostelefonját, rezgéssel vagy hangjelzéssel.

A készülék dizájnja a párizsi Huawei Esztétikai Központ munkájának eredménye, így kapta divatos, letisztult eleganciáját. A TalkBand B2 fémpántja a repüléstechnika által is előszeretettel használt alumíniumból készült, amely könnyű súlyához képest kiváló szilárdsággal és ellenálló képességgel bír. Az intuitív és felhasználóbarát érintőképernyővel felszerelt készülék két verzióban is elérhető lesz: a környezettudatos, TPU anyagból készült, illetve a bőr változatban. Mindkét verzió különböző alkalmi viseletet biztosít, és több színben is elérhető.

A TalkBand B2 lenyűgöző akkumulátor teljesítménnyel bír, akár 5 napos üzemidőre is képes, 6 órás folyamatos hívásidővel és 12 napos készenléttel. Android 4.0 és iPhone IOS7.0, vagy annál frissebb operációs rendszerű készülékekkel is kompatibilis, és fekete, ezüst, valamint arany színekben lesz elérhető. A bőrszíjas prémium verzió ajánlott fogyasztói ára 199 euró. A TPU szíjas standard verzió ajánlott fogyasztói ára 169 EUR.

A Huawei TalkBand N1 – csúcsminőségű bluetooth headset a sport és a zene szerelmeseinek

Huawei N1_Combination

 

A Huawei TalkBand N1 az iparág első Hi-Fi sztereo és Bluetooth headsetje, amelyet 1000 dal tárolására elegendő 4GB-s MP3 tárhellyel, Bluetooth hívás lehetőséggel és sport tracker funkciókkal látott el a gyártó.

Kiváló minőségű hangszóróelemeinek, APTX Bluetooth átvitel technológiájának és a 20-20KHz-es frekvenciasávnak köszönhetően a TalkBand N1 profi hangminőséggel gazdagítja a felhasználói élményt.

Egy okostelefonnal párosítva a TalkBand N1 olyan fitnesz tracker, amely lépésszámláló funkcióval bír, és alkalmas többek közt a megtett távolság mérésére, az elégetett kalóriák számlálására is. Emellett a beérkező hívások adatait, a nevet és a telefonszámot is kijelzi, hogy használója útközben se mulassza el a fontos hívásokat.

A puha TPU gumifelület, valamint 18 grammos tömeg jellemzi a Huawei N1 készülékét, amely IP54 szintű por- és vízálló képességgel rendelkezik, így az aktív felhasználóknak sem kell aggódniuk az izzadtság kellemetlen hatásai miatt. Mindemellett a mágneses fülhallgató dizájnjának köszönhetően a TalkBand N1 kényelmes headsetből divatos nyaklánc kiegészítővé alakítható. A TalkBand N1 három elegáns színben, ezüst, szürke és piros verziókban lesz elérhető. A készülék ajánlott fogyasztói ára 119 euró.

„Dreams Inspire Creativity”, azaz „Álmok Ihlette Kreativitás”: Egy világ, végtelen lehetőséggel

A Huawei a MWC-n vezette be 2013-ban a „Make It Possible” („Tedd Lehetségessé!”) márkakoncepciót. Globális brand marketing kampánya, amely az elmúlt két évben többek között számos futball klub szponzorációját is tartalmazta, lehetővé tette a Huawei számára, hogy igen rövid idő alatt érzelmi kapcsolatot alakítson ki a márka és annak felhasználói között, így hamar népszerűvé téve a vállalatot. 2014 októberében a vállalat első kínai márkaként felkerült az Interbrand Top 100-as „Legjobb Globális Márkák” (Best Global Brands) listájára. A Huawei Magyarországon 2015-től a Magyar Vizilabda Szövetség hivatalos technológiai partnere.

„Make it Possible szlogenünk kapcsán még inkább arra fogunk koncentrálni, hogy mi az, amit lehetségessé teszünk, hiszen ez alakít ki érzelmi kötődést a fogyasztók és a márka között” – mondta el Shao Yang, a Huawei Fogyasztói Üzletágának marketing alelnöke. „Úgy véljük, hogy amit lehetségessé teszünk, az az álmok és az innováció ereje, illetve a fogyasztók intenzív érzelmi kötődése. Ezért a Huawei a 2015-ös MWC-n bejelentette új, „Dreams Inspire Creativity”, azaz az „Álmok Ihlette Kreativitás” márkaideáját, amely belső szellemi motivációkat hirdet, és a Huawei eszményképét, a közös szellemi érték és a vállalat és fogyasztói közötti kapcsolatot. A Huawei hiszi, hogy a világ egy jobb hellyé válik, ha mindenki hisz az álmok és a kreativitás erejében.”

A Huawei az 1.0-sról 2.0-s szintre lépve márkaevolúciót valósít meg azzal, hogy „Make It Possible” szlogenjét „Dreams Inspire Creativity” („Álmok Ihlette Kreativitás”) ideává fejleszti. Az eszménykép, amelyet a Huawei ezáltal a fogyasztóinak szeretne közvetíteni: az innováció ösztönzése az álmok által, egy olyan közös szellemi érték, amellyel mind a vállalat, mind a fogyasztói azonosulhatnak.



Szólj hozzá!

További Viselhető Tech

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés