Connect with us

technokrata

Vodás vagy? Akkor most gyerekjáték lesz az ajándékozás idén Karácsonykor

610768168_1280x720

Tipp

Vodás vagy? Akkor most gyerekjáték lesz az ajándékozás idén Karácsonykor

Vimeo

Vodás vagy? Akkor most gyerekjáték lesz az ajándékozás idén Karácsonykor

Az ajándékozás örömével lepi meg ügyfeleit a Vodafone, és a költségeket is állja

A Vodafone idén kilép a karácsonyi szolgáltatói akciók megszokott medréből és egy teljesen egyedi, a szeretet ünnepéhez és a Vodafone digitalizációs törekvéseihez illeszkedő koncepciót valósít meg. Ez az Adni JóDolog, mellyel a Vodafone ügyfelei egész decemberben digitális ajándékokkal lephetik meg szeretteiket, melynek költségét a szolgáltató állja.

A karácsonyi időszak az ajándékozásról szól, arról, hogy meglepjük mindazokat, akik számunkra kedvesek. A szolgáltatók is rendre megajándékozzák ilyenkor hűséges ügyfeleiket, jellemzően adattal, vagy percekkel. A Vodafone Magyarország azonban idén csavar egyet a megszokott gyakorlaton és az ajándékozás örömével, illetve a karácsony egész decemberre való kiterjesztésével lepi meg ügyfeleit: itt az Adni JóDolog! A karácsonyi kiegészítő a MyVodafone applikációban érhető el, a szolgáltató digitális hűségprogramján, a JóDolgok Programon belül. Az interaktív platform folyamatos újításai közé tartozik a most indult Adni JóDolog elnevezésű karácsonyi aktivitás is.

A kiegészítő a karácsony azon gondolatiságán alapul, miszerint jobb adni, mint kapni – mindenkinek, aki kedves nekünk! Nem kell, hogy a szeretet ünnepe csupán a szűk családi körre és két napra korlátozódjon. A szolgáltató arra bíztatja ügyfeleit, hogy tágítsák ki az ajándékozotti körüket és osszák meg mindenkivel a karácsony örömét, december folyamán bármelyik nap, hiszen a költségeket a szolgáltató állja. Az Adni JóDolog minderre lehetőséget biztosít, hiszen segítségével a Vodafone ügyfelek egész decemberben digitálisan ajándékozhatnak bárkinek, akinek csak szeretnének (feltétel, hogy az illetőnek legyen magyarországi, +36-os előhívójú mobiltelefonszáma).

„Úgy gondoljuk, az igazán minőségi szolgáltatás ott kezdődik, hogy a kötelező elemeken túl folyamatos innovációt és törődést kínálunk ügyfeleink számára. Ezt a törekvésünket testesíti meg az Adni JóDolog is, mellyel szerettünk volna a megszokottól eltérően, de a karácsony szellemiségéhez tökéletesen illeszkedve örömet szerezni ügyfeleinknek. A folyamatosan fejlődő adatelemzési módszereinknek köszönhetően releváns ajándékjavaslatokat kínáló Adni JóDolog a karácsony lényegét testesíti meg innovatív, digitális köntösben. Remélem sok-sok embernek, ajándékozónak és ajándékozottnak okozunk majd ezzel örömet”

– ismertette az Adni JóDolog lényegét Carra Anita, a vállalat lakossági szolgáltatások üzletágának vezérigazgató-helyettese. Hozzátette, hogy érdemes időről időre ellátogatni a MyVodafone applikáción belül a JóDolgokhoz, hiszen a Vodafone-osokat itt újabb és újabb meglepetések, érdekes tartalmak várják.

További Tipp

Technokrata a Face-en

Tesztek