Connect with us

technokrata

Meglepően jól sikerült az első #HashtagFestival

hashtagfestival-5

LifeStyle

Meglepően jól sikerült az első #HashtagFestival

Meglepően jól sikerült az első #HashtagFestival

Sokan is voltak, jó is volt a hangulat és a rendezvény is jól meg lett szervezve.

Hogyan lehet jól használni a közösségi médiát, miként nyerhető üzleti előny a digitális világból? A Vodafone Magyarország felelős vállalatként azért rendezte meg az első #HashtagFestivalt a közösségi médiát jól ismerő sztárok, profi módon használó vloggerek és márkák képviselőivel, valamint a terület szakértőivel, hogy ezekre a kérdésekre választ adhasson.

 

A Vodafone portfóliójában augusztus 15-én jelent meg a háromszoros korlátlanságot kínáló Red Infinity tarifacsomag, a szolgáltató havidíjas tarifa portfóliójának június 6-i megújulásának köszönhetően pedig a legalacsonyabb havidíjas csomagok esetén sem kell kompromisszumot kötni a hanghívások és a mobilnetezés között, hiszen a Vodafone Pass csomaggal korlátlanul használhatók a legnépszerűbb közösségi applikációk is. Az így rendelkezésre álló végtelen adattenger temérdek lehetőséget kínál, azonban mindezek mellett akadhatnak veszélyei is.

A Vodafone szerint kiemelten fontos, hogy a korlátlanság világában a Z generáció és mindazok, akik a mobiljukkal fekszenek és kelnek, választ kapjanak olyan kérdésekre, mint például. hogy hogyan lehet kihasználni a korlátlanság mögött rejtőző lehetőségeket, vagy miként teremthető egyensúly a digitális és a valós életünk között.

„A gyerekeket minden hatás torzítja valamilyen szinten, a kérdés az, mennyire. Egyáltalán nem biztos, hogy negatívan fog lecsapódni, ha valaki egészen fiatalon kerül a digitális világba, de ebben a szülőnek és a környezetnek is jelentős szerepe van”

– mondta el Steigervald Krisztián generációkutató, a #HashtagFestival #Trendszakértők kerekasztal beszélgetés szekciójában. Ugyanakkor számos kiaknázatlan lehetőséget is kínál napjaink korlátlan adatforgalma, ahogyan Baráth Péter, a Vodafone Magyarország márkaigazgatója rávilágított:

„A negatív hatások mellett ott a lehetőség is a folyamatos online jelenlétben, hiszen a fizikai határok elmosódnak, ezáltal a baráti körök kiterjedtebbek és ez egy olyan óriási pozitívum, amit éppen a korlátlan jelenlét tesz lehetővé.”

hashtagfestival-1

– Csanda Gergely, a PlayIT ügyvezetője szerint az oktatás szerepe kulcsfontosságú a digitális fejlődéshez.

„Az oktatás feladata lenne, hogy a gyerekek biztonságát segítse, legyen szó tartalomfogyasztásról, vagy digitális identitásról.”

Nyilván nem egyszerű a feladat, hiszen, ahogyan Pintér Mónika, a 24.hu tech rovatvezetője kifejtette:

„Sok eszköz még nem volt jelen a korábbi generációknál, amit a fiatalok már intuitívan kezelnek, viszont ez rejt buktatókat is, hiszen az adatvédelemmel például nincsenek tisztában.”

Sok más pozitív hozadéka mellett pedig üzleti előny is kovácsolható a közösségi médiából – derült ki a #Sikeres vállalkozások kerekasztal beszélgetésén, melyen Lenkey Ákos BP Shop alapító, a Trollfoci szerkesztői, valamint Susánszky Ádám, a Zing Burger vezetője voltak a résztvevők.

hashtagfestival-8

„Egyértelmű volt számunkra, hogy a fiatal generációt csak online lehet hitelesen megszólítani, mi tudatosan csak ezen a platformon vagyunk jelen. Ezzel közvetlenebb kapcsolatot alakítottunk ki, de úgy, hogy folyamatosan szem előtt tartjuk, hogy ne másszunk bele a fogyasztók arcába és persze önazonosak maradjunk”

– mondta el Lenkey Ákos, a BP Shop alapítója.

Ahogyan az első #HashtagFestiválon kiderült, a #Hírességek szekció résztvevőinek – Csobot Adélnak, Kiss Ramónának, Puskás Petinek – is meg kellett tanulniuk, mi az, amit szabad, vagy érdemes posztolni és mi az, ami tabu a közösségi médiában.

hashtagfestival-12

„Nem célom, hogy a saját véleményemet elmondjam bármilyen közéleti témában, mert nem akarom, hogy ezzel azonosítsanak, amikor színpadon vagyok. Van rengeteg jó ügy, ami mellé jó odaállni, de a magánéletemről például tudatosan csak annyit árulok el, ami még nem veri ki a biztosítékot, ám éppen elég ahhoz, hogy oltsam a kíváncsiságot”

– fejtette ki Kiss Ramóna.

Hasonló utat járnak be a digitális világ sztárjai, a #Vloggerek szekció résztvevői, Hédinke, Nosika (The Nosika Show) és Szilvaglam is, hiszen a népszerűségük egyre csak nő, a korlátlanság pedig előttük is újabb és újabb kapukat nyit meg.

További LifeStyle

Technokrata a Face-en

Tesztek

kiemelt-kep
2018-volkswagen-arteon-photos-and-info-news-car-and-driver-photo-676567-s-original
SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd