Connect with us

technokrata

Nem akármilyen honlap lett az év legjobbja!

baba

LifeStyle

Nem akármilyen honlap lett az év legjobbja!

A Nutriklub nyerte „Az Év Honlapja 2016” Közönségdíját és Minőségi díját Életmód kategóriában.

A Nutriklub.hu oldala több mint három év alatt Magyarország egyik leglátogatottabb babás oldalává vált, amelyhez nagyban hozzájárult az oldal májusi megújulása. Az elsősorban várandósoknak és kisgyermekes édesanyáknak szakértő tartalmat nyújtó oldal az idén 15. Alkalommal megrendezett Az Év Honlapja verseny 240 pályázója közül, magasan a legtöbb szavazattal zárta a közönségszavazást. A Next Wave Europe ügynökség által tervezett Nutriklub.hu oldal nemcsak a közönségdíjat nyerte el, hanem szakmai díjjal is gazdagodott: az életmód kategória minőségi díját is elhozta.

A Nutricia Early Life Nutrition vállalat azért hozta létre Nutriklub weboldalát, hogy egyrészt szakértői segítséget nyújtson a várandós vagy kisgyermekes édesanyák részére, másrészt ösztönözze őket, hogy részt vegyenek az oldal közösségi életében és ezáltal egymást is segítsék életük egyik legcsodálatosabb szakaszában. A honlap megtervezésénél fő szempont volt a fogyasztói élmény optimalizálása a Cheppers ügynökség közreműködésével. A weboldal sikerességét nemcsak a díjak, de az oldalra látogatók száma is bizonyítja- havi látogatóinak száma elérte ugyanis a 250.000-et.

internet_1

“A Nutriklub.hu végigkíséri az édesanyát a várandósság első pillanatától a gyermek 3 éves koráig. Nagy kihívás volt, hogy olyan megoldást készítsünk, amely mindig minden édesanyának releváns információt ad. A Next Wave Europe egy olyan, még nemzetközi szinten is egyedi megoldást javasolt a Nutriklub csúszkával, amely lehetővé teszi, hogy az aktuális terhességi hétnek vagy a gyermek korának megfelelően minden édesanya teljesen egyedi tartalmat kapjon kézhez amikor ellátogat vagy visszalátogat az oldalra. 

A magyar édesanyák különlegesek abban is, hogy rendkívül nagy arányban mobilról használják az internetet: látogatóink között idén már 75% felett van az okostelefonról érkezők aránya. A Cheppers ügynökség cégünk elképzeléseit kiválóan jelenítette meg egy mobil képernyőjén. A mai napig nagyon sok dicséretet kapunk, hogy mennyire jól használható az oldal mobilon, amit Az Év Honlapja zsűrije is kiemelt. Ez nem véletlen: mindent először egy mobil képernyőjén terveztünk meg, és több anyuka tesztelte a honlapterveket, mielőtt azokat végső formába öntöttük. A beállítás könnyű és egyszerű, a tartalom pedig a gyermekkel együtt változik” mondta Priol Anikó, a Nutricia Early Life Nutrition marketing igazgatója.

További LifeStyle

Technokrata a Face-en

Tesztek